تاریخ انتشار: 1403/02/09 09:23
کد خبر: 1273912

صف خرید استقلال و پرسپولیس در روز قرمز بورس!

برای چندمین روز متوالی، سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صف خرید نشست.
صف خرید استقلال و پرسپولیس در روز قرمز بورس!

به گزارش فرتاک ورزشی

در شرایطی که بازار بورس و اوراق بهادار کشور، روز قرمزی را تجربه کرد و شاخص کل با بیش از 19 هزار واحد منفی کار خود را به پایان رساند، اما سهام استقلال و پرسپولیس به عنوان معدود سهام بازار، با صف خرید میلیونی همراه شد.

از زمانی که سرخابی ها به کنسرسیوم هایی از صنایع پتروشیمی و بانک ها واگذار شده اند، سهام دو باشگاه همواره به صف خرید میلیونی نشسته ولی به دلیل تعداد کم فروشنده و پر نشدن حجم مبنا، نتوانسته است رشد قیمتی زیادی را تجربه کند که این نشان دهنده عدم تمایل سهامدارن به فروش سهامشان است.

سهام باشگاه استقلال که در بازار پایه نارنجی ارائه می شود، امروز رشد 1.94 درصدی را تجربه کرد اما به دلیل پر نشدن حجم مبنا، قیمت پایانی تنها 0.13 درصد افزایش پیدا کرد. حجم مبنای استقلال حدود 6.5 میلیون سهم در روز است ولی امروز تنها کمتر از 400 هزار سهم به فروش رفت و همین تمایل سهامداران به حفظ سهام خود، نشانه خوبی برای نماد استقلال محسوب می شود.

 

2015826

 

2015827

اما سهام باشگاه پرسپولیس که در بازار پایه زرد عرضه می شود و دارای دامنه نوسان +3 تا -3 است، امروز با رشد 2.94 درصدی مواجه شد اما نماد سرخ ها نیز به دلیل پر نشدن حجم مبنای 11 میلیونی، تنها 0.11 درصد افزایش پیدا کرد. امروز سهام پرسپولیس نیز درست مانند استقلال حدود 400 هزار سهم داد و ستد شد.

لازم به ذکر است که در پایان روز معاملاتی یکشنبه، سهام باشگاه پرسپولیس به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب درخصوص تولید 4 محصول مشترک عطر، ادکلن، اسپری و بادی اسپلش بسته و نماد مذکور طی حداکثر دو روز کاری از طریق حراج ناپیوسته، بازگشایی خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lyeyxk

آخرین اخبار