تاریخ انتشار: 1403/05/25 21:31
کد خبر: 1282012

نبرد هوادار و خیبر؛ رحمتی به دنبال اثبات خود در مقابل مهاجری باتجربه

تقابل مهدی رحمتی و رضا مهاجری در هفته اول لیگ برتر، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ابتدای فصل خواهد بود. هوادار بدون تماشگر به مصاف خیبر پرشور خواهد رفت.
نبرد هوادار و خیبر؛ رحمتی به دنبال اثبات خود در مقابل مهاجری باتجربه

به گزارش فرتاک ورزشی

علی مسعودی؛ در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران، هوادار تهران به سرمربیگری مهدی رحمتی به مصاف خیبر خرم‌آباد خواهد رفت. این بازی با توجه به تفاوت شرایط دو تیم از نظر هواداری و تجربه مربیان، از جذابیت بالایی برخوردار است.

هوادار تهران که در فصل گذشته در لیگ یک حضور داشت، با صعود به لیگ برتر به دنبال تثبیت جایگاه خود است. اما این تیم به دلیل نداشتن ورزشگاه اختصاصی، مجبور است بازی‌های خانگی خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند. از سوی دیگر، خیبر خرم‌آباد که با حمایت پرشور هوادارانش به لیگ برتر صعود کرده است، قطعا در این بازی با انگیزه بالایی به میدان خواهد آمد.

مهدی رحمتی که در فصل گذشته با نساجی قائمشهر نتایج خوبی کسب نکرد، در این فصل هدایت هوادار را بر عهده گرفته است. او به دنبال اثبات توانایی‌های خود و موفقیت با این تیم است. در مقابل، رضا مهاجری، سرمربی باتجربه خیبر، با شناختی که از فوتبال ایران دارد، به دنبال کسب نتایج خوب برای تیمش است.

این بازی به عنوان یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته اول لیگ برتر شناخته می‌شود و انتظار می‌رود که شاهد یک بازی دیدنی و پرگل باشیم.

خیبرخرم آباد-هوادار تهران


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lyeaar

آخرین اخبار