تاریخ انتشار: 1403/05/23 08:09
کد خبر: 1281812

قراردادهای بی‌ارزش در فوتبال ایران؛ نگاهی به جابه‌جایی‌های عجیب مربیان!

جابه‌جایی‌های اخیر مربیان در لیگ برتر، یک بار دیگر نشان داد که قراردادهای فوتبال ایران چقدر شکننده هستند. این موضوع باعث شده تا ثبات در تیم‌ها کاهش پیدا کند و به کیفیت بازی‌ها نیز آسیب وارد شود.
قراردادهای بی‌ارزش در فوتبال ایران؛ نگاهی به جابه‌جایی‌های عجیب مربیان!

علی مسعودی؛ لیگ برتر فوتبال ایران این روزها به یک بازی جذاب تبدیل شده است؛ نه بازی روی زمین، بلکه بازی بر سر نیمکت‌ها! مربیانی که با یک تماس تلفنی جا به جا می‌شوند، نشان می‌دهند که در فوتبال ایران، تعهد و پایبندی به قرارداد چقدر کم‌رنگ است. جابه‌جایی‌های اخیر مربیان در لیگ برتر، یک بار دیگر نشان داد که قراردادهای فوتبال ایران چقدر شکننده هستند. این موضوع باعث شده تا ثبات در تیم‌ها کاهش پیدا کند و به کیفیت بازی‌ها نیز آسیب وارد شود.

عجيب ترين نقل و انتقالات یا بهتر بگوییم؛ "جابجایی" در لیگ برتر رفت‌ و برگشت دو مربی از انزلی به قزوين و بالعکس از قزوين به انزلی بود که باید این رفت و برگشت را شوخی دانست! رفتن سعید دقیقی به ملوان و مازیار زارع به شمس آذر قزوین که این دو مربی چند روزی تیم هایشان را تمرین دادند و بلافاصله جابجا شدند تا مثل همیشه ثابت شود هیچ قراردادی در فوتبال ایران ضمانت کافی ندارد و اگر هم می‌بینید و می‌شنوید مربیان و بازیکنان یک باره عاشق تیمی می‌شوند، زیاد آن را جدی نگیرید و بیشتر شوخی بدانید چون هر لحظه ممکن است جا بزنند!

 متاسفانه در چند سال اخیر از این دست جابه‌جایی‌ها و رفت و آمدها زیاد ديديم و باز هم خواهيم دید!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lyea8e

آخرین اخبار