تاریخ انتشار: 1403/05/11 10:25
کد خبر: 1281111

ال‌کلاسیکو آسیا در راه است: تقابل استقلال و الهلال در لیگ نخبگان

هواداران فوتبال آسیا آماده باشند؛ ال‌کلاسیکو آسیایی در راه است. با توجه به قرعه‌کشی لیگ نخبگان، استقلال و الهلال در یک گروه قرار گرفته‌اند و به زودی به مصاف هم خواهند رفت.
ال‌کلاسیکو آسیا در راه است: تقابل استقلال و الهلال در لیگ نخبگان

به گزارش فرتاک ورزشی

هواداران فوتبال ایران و عربستان آماده شوند؛ یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های فوتبال آسیا در لیگ نخبگان رقم خواهد خورد. با توجه به قرعه‌کشی انجام شده، استقلال ایران و الهلال عربستان در یک گروه قرار گرفته‌اند و به زودی به مصاف هم خواهند رفت.

در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، هر تیم در مرحله گروهی به مصاف چهار تیم دیگر خواهد رفت. با توجه به اینکه تیم‌های یک کشور در مرحله گروهی به مصاف هم نمی‌روند، الهلال عربستان با دو تیم دیگر عربستانی یعنی النصر و الاهلی همگروه نخواهد بود. اما قرعه اینگونه رقم خورده است که دو غول فوتبال آسیا، یعنی استقلال و الهلال، در یک گروه قرار بگیرند و به این ترتیب شاهد برگزاری یک ال‌کلاسیکو آسیایی خواهیم بود.

تقابل استقلال و الهلال همیشه از جذابیت بالایی برخوردار بوده است و این بازی می‌تواند یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ نخبگان آسیا باشد. هواداران هر دو تیم با اشتیاق فراوان منتظر این بازی هستند و پیش‌بینی می‌شود که این دیدار با استقبال بسیار خوبی از سوی رسانه‌ها و طرفداران فوتبال در سراسر آسیا مواجه شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqzjqv

آخرین اخبار