تاریخ انتشار: 1403/05/12 05:51
کد خبر: 1281159

ورود آبی ها به لیگ نخبگان آسیا استارت خورد

برگزاری اولین دیدار دوستانه تیم استقلال در ترکیه باعث شد تا استقلال در فضای بین‌المللی هم یک بازی تدارکاتی را تجربه کند.
ورود آبی ها به لیگ نخبگان آسیا استارت خورد

به گزارش فرتاک ورزشی

اگرچه اولین دیدار دوستانه آبی پوشان با پیروزی استقلال به پایان نرسید اما همین که بازیکنان استقلال در شرایط مسابقه و تحت فشار قرار گرفتند اتفاق خوبی برای شاگردان جواد نکونام بود. با توجه به حضور استقلال در فصل آینده لیگ برتر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و یا به نوعی لیگ نخبگان قاره که از این فصل به شکل جدید و با ساختار تازه برگزار می‌شود این دیدار و یکی دو بازی دیگری که قرار است در روزهای آینده برای استقلالی‌ها در نظر گرفته شود می‌تواند کمک کند تا جواد نکونام تیمش را در بهترین شرایط و با آمادگی کامل به مصاف رقبا بفرستد. تنه به تنه شدن با بازیکنان خارجی و شرایط بیرون از خاک کشور کمک می‌کند تا بازیکنان استقلال ضمن به دست آوردن هماهنگی بین خودشان در شرایط سخت مقابل بازیکنان خارجی قرار بگیرند و از این نظر اتحاد بیشتری بین آنها به وجود بیاید.

از اردوی استقلال خبر می‌رسد جواد نکونام پس از پایان این دیدار از تک تک بازیکنان تیمش تشکر کرده و به آنها گفته که باید با همین جدیت در روزهای آینده به تمرینات خودشان ادامه بدهند و به شدت از ساق‌هایشان مراقبت کنند تا مبادا دچار مصدومیت نشوند.

جلال الدین ماشاریپوف که در این دیدار تک گل تساوی بخش تیم استقلال را نیز به ثمر رساند یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم در میانه زمین بود که با ارسال پاس‌های مورب به درون محوطه جریمه حریف بارها مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو را در موقعیت گلزنی قرار داد. این نکته درباره ماشاریپوف حائز اهمیت است که او در حال حاضر یکی از با انگیزه‌ترین بازیکنان در اردو تیم استقلال به شمار می‌رود و ارتباط خیلی خوبی هم بین او و رامین رضاییان برقرار شده است.

شاگردان جواد نکونام در دومین بازی تدارکاتی‌ روز شنبه سیزدهم مرداد به مصاف تیمی از سوپرلیگ عربستان خواهند رفت. همچنین گفته می‌شود استقلال در بازگشت از ترکیه نیز تا پیش از شروع مسابقات لیگ برتر یک بازی دوستانه سبک در تهران برگزار خواهد کرد تا خود را برای ورود به رقابت‌های جدید لیگ برتر آماده کند. آبی‌پوشان تهرانی روز دوشنبه به تهران برمی‌گردند و پس از دو سه روز استراحت تمریناتشان را پیگیری می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqzjmv

آخرین اخبار