تاریخ انتشار: 1403/04/20 03:40
کد خبر: 1279610

یحیی دوباره به تهران برمی‌گردد

فولاد خوزستان برای برپایی اردوی پیش‌فصل به تهران سفر می‌کند.
یحیی دوباره به تهران برمی‌گردد

به گزارش فرتاک ورزشی

تمرینات آماده‌سازی تیم فولاد خوزستان از روز شنبه آینده (23 تیر) در اهواز آغاز می‌شود و شاگردان یحیی گل‌محمدی سه روز پیاپی در این شهر تمرین می‌کنند و سپس به تهران می‌آیند.

تمرین تیم فولاد خوزستان روز سه‌شنبه آینده به مناسبت عاشورای حسینی تعطیل خواهد بود، اما پس از آن شاگردان یحیی گل‌محمدی دور جدید تمرینات خود را در تهران دنبال می‌کنند.

شاگردان گل‌محمدی پس از وقفه کوتاه، مجددا از روز چهارشنبه، بیست و هفتم تیرماه در تهران کارشان را آغاز می‌کنند و با تعداد نفرات بیشتری اردوی منظم دو هفته‌ای را در شرایط آب و هوای بهتری پشت سر می‌گذارند و مورد ارزیابی از سوی سرمربی این تیم قرار گیرند.

کاروان فولاد خوزستان پس از انجام اردو در تهران، ایران را به مقصد یکی از کشورهای همسایه ترک خواهند کرد تا بازیکنان منتخب کادر فنی این تیم، با ادامه دادن به تمریناتشان در یک کمپ تمرینی مجهز و انجام دیدارهای تدارکاتی به مرز آمادگی جهت شروع پرقدرت رقابت‌های لیگ برتر برسند.

گفتنی است کادر فنی فولاد خوزستان ویدئوی تمام مسابقات فصل قبل را مشاهده کرده و با آنالیز بازی‌های فصل گذشته و مطالعه دقیق فنی بازیکنان وارد تمرینات گروهی می‌شود و اقدامات یحیی گل‌محمدی در راستای رساندن فولاد به سطح مطلوب فنی است تا تیمش به شکل بهتری فصل را شروع کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmbnne

آخرین اخبار