تاریخ انتشار: 1403/05/26 15:42
کد خبر: 1282182

بیرانوند در ترکیب اصلی تراکتور؛ گمانه‌زنی‌ها به واقعیت پیوست

حواشی پیرامون انتقال علیرضا بیرانوند به تراکتور با حضور او در ترکیب اصلی این تیم در اولین بازی فصل پایان یافت. بیرانوند که پس از جدایی از پرسپولیس با انتقادات زیادی روبرو شده بود، حالا با پیراهن تراکتور به میدان رفته است.
بیرانوند در ترکیب اصلی تراکتور؛ گمانه‌زنی‌ها به واقعیت پیوست

به گزارش فرتاک ورزشی

بدون تردید مهم‌ترین اتفاق در فصل نقل و انتقالات پیوستن علیرضا بیرانوند به تراکتور بود. دروازه‌بان اول تیم ملی در پرسپولیس جایگاهی داشت که کمتر کسی فکر می‌کرد او روزی قید این شرایط را بزند و به تیمی دیگر در ایران برود.

همین حالا هنوز حکم شکایت پرسپولیس از بیرانوند نیامده و گمانه زنی‌ها کماکان ادامه دارد. پرسپولیسی‌ها معتقدند بیرانوند حق فسخ قراردادش را نداشته و نمی‌تواند برای تراکتور بازی کند. از آن طرف مسئولان تراکتور همین چند روز قبل اعلام کردند کارت بازی برای او صادر شده است...

به طور طبیعی پیش بینی می‌شد که تراکتور از بیرانوند در ترکیب اصلی نخستین بازی استفاده کند. اگر این کار را نمی‌کرد، به این معنا بود که خودشان نیز حرف بیرانوند را قبول نکرده و فسخ قرارداد او را قانونی نمی‌دانند. اتفاقا تراکتور برای حمایت همه جانبه از این ملی‌پوش باید او را به میدان می‌فرستاد و در عمل، پای او و تصمیمش می‌ایستاد نه اینکه در این جنگ با پرسپولیس با این اقدام گل به خودی زده باشد.

تراکتور

و سرانجام زمانی که اسامی تراکتور برای بازی اول با مس در رفسنجان اعلام شد، همانطور که پیش بینی می‌شد نام علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی بود.

 حال باید دید حکم فدراسیون فوتبال در این پرونده پر دردسر چیست، اگرچه بعید خواهد بود با صدور هر حکمی به نفع پرسپولیس، مشکلی متوجه تراکتور و نتیجه بازی اول باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmbkyp

آخرین اخبار