تاریخ انتشار: 1403/05/28 12:32
تورانیان به بن‌بست خورد؛ لیگ یک یا نیمکت؟
کد خبر: 1282410

ماجرای عجیب سربازی تورانیان؛ مدافع استقلال به کجا می‌رود؟

سامان تورانیان، مدافع جوان استقلال، با چالش بزرگی روبرو شده است. با توجه به پر بودن لیست سربازان ملوان، احتمال حضور او در لیگ یک وجود دارد.
ماجرای عجیب سربازی تورانیان؛ مدافع استقلال به کجا می‌رود؟

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار باشگاه استقلال اینجا کلیک کنید

به گزارش فرتاک ورزشی؛ سامان تورانیان، مدافع جوان استقلال، که در فصل گذشته فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد، تصمیم گرفت با گذراندن خدمت سربازی در ملوان، شانس خود را برای بازی کردن امتحان کند. اما این تصمیم به نظر می‌رسد او را به بن‌بستی رسانده است.

بر اساس قوانین سربازی برای ورزشکاران، بازیکنان می‌توانند خدمت سربازی خود را در تیم‌های نظامی سپری کنند. ملوان انزلی به عنوان یکی از این تیم‌ها، در سال‌های اخیر میزبان چندین بازیکن سرباز از تیم‌های دیگر بوده است. با این حال، به دلیل محدودیت تعداد بازیکنان سرباز در هر تیم، لیست ملوان برای فصل جدید تکمیل شده است.

تورانیان که دفترچه خدمت خود را ارسال کرده، اکنون با این چالش روبرو است که در صورت پر ماندن لیست ملوان، باید خدمت سربازی خود را در یک تیم نظامی دیگر که در لیگ یک یا حتی لیگ‌های پایین‌تر بازی می‌کند، سپری کند. این اتفاق می‌تواند تأثیر منفی بر آینده حرفه‌ای این بازیکن جوان داشته باشد.

باشگاه استقلال و خود تورانیان در تلاش هستند تا راه حلی برای این مشکل پیدا کنند. ممکن است با مذاکره با باشگاه ملوان و یا سایر تیم‌های نظامی، بتوانند جایی برای تورانیان در لیگ برتر پیدا کنند. با این حال، تاکنون هیچ نتیجه قطعی در این زمینه حاصل نشده است.

باید دید در نهایت چه اتفاقی برای تورانیان خواهد افتاد. آیا او می‌تواند در لیگ برتر به فوتبال خود ادامه دهد یا مجبور است برای دو سال به لیگ‌های پایین‌تر برود؟ این سوالی است که پاسخ آن در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmbkjk
منبع خبر: فرتاک نیوز

آخرین اخبار