تاریخ انتشار: 1403/05/13 16:08
کد خبر: 1281258

شکایت ملوان از تراکتور، ذوب‌آهن و خیبر به فدراسیون فوتبال

ملوان بندر انزلی به دنبال احقاق حق خود است. سعید دقیقی، سرمربی این تیم، از تراکتور، ذوب‌آهن و خیبر به دلیل جذب غیرقانونی بازیکنان ملوان شکایت کرده است.
شکایت ملوان از تراکتور، ذوب‌آهن و خیبر به فدراسیون فوتبال

به گزارش فرتاک ورزشی

سعید دقیقی، سرمربی ملوان، از جدایی غیرقانونی چند بازیکن از این تیم به مقصد باشگاه‌های تراکتور، ذوب‌آهن و خیبر ابراز نارضایتی کرد. او در حاشیه بازی با استقلال خوزستان در مصاحبه‌ای صریح، این انتقال‌ها را تخلف آشکار خواند و اعلام کرد که باشگاه ملوان به طور جدی پیگیر احقاق حق خود خواهد بود.

دقیقی با اشاره به بازیکنانی مانند پورعلی، قاضی‌پور، باقری و احمدی گفت: "این بازیکنان به صورت یکجانبه و بدون رعایت قوانین قرارداد خود را فسخ کردند. ما تمامی مستندات لازم مبنی بر ارسال اخطار به بازیکنان را داریم. خوشبختانه برخی از بازیکنان مانند صفرزاده و اکوان صداقت به تعهدات خود پایبند ماندند و در خدمت تیم هستند."

سرمربی ملوان با انتقاد از باشگاه‌هایی که به صورت غیرقانونی بازیکنان ملوان را جذب کرده‌اند، افزود: "تیم‌هایی مانند تراکتور، ذوب‌آهن و خیبر باید به قوانین احترام بگذارند. این بازیکنان با زحمات باشگاه ملوان و حمایت هواداران به این سطح رسیده‌اند و نباید به راحتی از آنها جدا شوند."

دقیقی همچنین به جوان‌گرایی در تیم ملوان اشاره کرد و گفت: "ما در ملوان به جوانان فرصت می‌دهیم و به دنبال ساختن تیمی رقابتی هستیم. متاسفانه مشکلات مالی مانع از جذب بازیکنان مورد نظرمان شده است، اما امیدواریم با حمایت مسئولان باشگاه بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmbgjk

آخرین اخبار