تاریخ انتشار: 1403/05/26 10:35
کد خبر: 1282158

پرسپولیس به جده برمی‌گردد؛ نبرد سرخپوشان با الاهلی برای انتقام

پرسپولیس در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا با چالش بزرگی روبرو شد. سرخپوشان باید در جده به مصاف الاهلی بروند. این دیدار برای پرسپولیس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که آنها در سال‌های گذشته در دیدارهای رو در رو با تیم‌های سعودی نتایج خوبی کسب نکرده‌اند. پرسپولیس امیدوار است با شکست الاهلی، به این روند پایان دهد و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند.
پرسپولیس به جده برمی‌گردد؛ نبرد سرخپوشان با الاهلی برای انتقام

به گزارش فرتاک ورزشی

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا، تقابل پرسپولیس با الاهلی عربستان را در جده رقم زد. این دیدار برای هواداران پرسپولیس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که سرخپوشان پس از ده سال به این شهر برمی‌گردند. در سال‌های گذشته، پرسپولیس خاطرات خوش و ناخوشی از دیدار با تیم‌های سعودی دارد. آخرین حضور پرسپولیس در جده به سال 2012 برمی‌گردد که آنها با نتیجه سنگین مقابل الاتحاد شکست خوردند.

اما پرسپولیس تنها خاطرات تلخ از عربستان ندارد. در جام در جام 1992، سرخپوشان موفق شدند الاتحاد را در جده متوقف کرده و به فینال این رقابت‌ها صعود کنند. حالا پرسپولیس با انگیزه‌ای مضاعف به جده می‌رود تا با شکست الاهلی، به خاطرات خوش گذشته خود اضافه کند.

پرسپولیس به دنبال شکست الاهلی پس از ده سال

دیدار پرسپولیس و الاهلی همیشه از جذابیت خاصی برخوردار بوده است. این دو تیم در سال‌های اخیر چندین بار به مصاف هم رفته‌اند و بازی‌هایشان با هیجان و رقابت شدیدی همراه بوده است. هواداران فوتبال ایران و عربستان با اشتیاق منتظر این دیدار هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmb8ap

آخرین اخبار