تاریخ انتشار: 1403/05/31 11:01
کد خبر: 1282557

میلاد محمدی: به ندای قلبم گوش دادم و پرسپولیسی شدم| باشگاه ترکیه‌ای خیلی می‌خواست من را نگه دارد

میلاد محمدی می‌گوید با علاقه قلبی به پرسپولیس پیوسته است.
میلاد محمدی: به ندای قلبم گوش دادم و پرسپولیسی شدم|  باشگاه ترکیه‌ای خیلی می‌خواست من را نگه دارد

به گزارش فرتاک ورزشی

بازیکنان زیادی بوده‌اند که در پیوستن به تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس از علاقه قلبی به این تیم‌ها بوده‌اند اما میلاد محمدی سال‌ها قبل اعلام کرده بود طرفدار پرسپولیس بوده و روی سکوهای جایگاه ۲۶ به تشویق این تیم پرداخته است.

میلاد که بازی‌های ملی زیادی دارد در هشت فصل اخیر لژیونر بود و حالا در ۳۰ سالگی به ایران برگشته تا لباس پرسپولیس را برتن کند. این مدافع چپ می‌گوید برای آمدن به این تیم به ندای قلبش گوش داده است.

میلاد محمدی گفت: هوادارها خیلی محبت کردند و دوستان آمدند با کامنت‌هایشان من را خوشحال کردند و انرژی مثبت دادند. امیدوارم بتوانم جواب محبت‌ها را با فَنّم بدهم‌.

او در مورد پیگیری باشگاه پرسپولیس گفت: آقای درویش خیلی پیگیر کارهای من بودند و من تا فهمیدم ایشان پیشنهاد داده پیگیری‌ها را انجام دادم اما باشگاه ترکیه‌ای متاسفانه یک ذره سختگیر بود چون خیلی می‌خواست من را نگه دارد.‌ یک برنامه‌هایی برای جدایی از باشگاه داشتم که مثمر ثمر بود و الان در خدمت شما هستم.

او در مورد اینکه با چه کسانی برای این انتقال مشورت کرده می‌گوید: من با یک‌سری از دوستان مشورت کردم و خانواده‌ام؛ اما بیشتر به ندای قلبم گوش کردم و این آفر را پذیرفتم، اما با وجود پیشنهاداتی که بود این پیشنهاد را قبول کردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8evn

آخرین اخبار