تاریخ انتشار: 1403/05/11 09:50
کد خبر: 1281109

زنگ خطر برای یونایتد: مصدومیت رشفورد پس از دوری یورو و هویلوند

مصدومیت‌های پی در پی در منچستریونایتد ادامه دارد. مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی شیاطین سرخ، در جریان بازی دوستانه برابر رئال بتیس مصدوم شد و از زمین بازی خارج شد.
زنگ خطر برای یونایتد: مصدومیت رشفورد پس از دوری یورو و هویلوند

به گزارش فرتاک ورزشی

مشکلات منچستریونایتد در آغاز فصل جدید تمامی ندارد. پس از مصدومیت‌های طولانی مدت لنی یورو و راسموس هویلوند، حالا مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی شیاطین سرخ نیز به جمع مصدومان این تیم اضافه شده است.

رشفورد در جریان بازی دوستانه منچستریونایتد برابر رئال بتیس که در آمریکا برگزار شد، دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد و مجبور به ترک زمین بازی شد. این اتفاق در حالی رخ داد که یونایتد پیش از این نیز با مصدومیت دو مهاجم جدید خود، یورو و هویلوند، مواجه شده بود. یورو به دلیل شکستگی استخوان کف پا حداقل سه ماه از میادین دور خواهد بود و هویلوند نیز تا شش هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

مصدومیت رشفورد، نگرانی‌ها در مورد وضعیت خط حمله منچستریونایتد را افزایش داده است. این بازیکن در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان یونایتد بود و نقش مهمی در موفقیت این تیم داشت. غیبت او می‌تواند ضربه بزرگی به خط حمله شیاطین سرخ وارد کند.

هنوز جزئیات کامل مصدومیت رشفورد مشخص نشده است و باید منتظر اعلام خبر رسمی از سوی باشگاه منچستریونایتد باشیم. اما با توجه به اهمیت این بازیکن برای تیم، مصدومیت او می‌تواند تأثیر زیادی بر عملکرد یونایتد در فصل جدید داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8bmx

آخرین اخبار