تاریخ انتشار: 1403/05/26 10:01
ملاقات سخت با دو قهرمان آسیا
کد خبر: 1282157

قرعه استقلال: سلام کریس رونالدو!

با انجام قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ نخبگان، استقلال باید در استادیوم آزادی به مصاف رونالدو و النصر برود و برای بازی با الهلال و السد راهی خارج از ایران شود.
قرعه استقلال: سلام کریس رونالدو!

به گزارش فرتاک ورزشی

قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ نخبگان برگزار شد. اولین دوره این پیکارها با فرمت و سبک و سیاق جدید انجام خواهد شد تا با انجام بازی‌های بیشتر و رقبای متفاوت، شاهد تقابل های جذابی در این پیکارها باشیم.

با توجه به سبک و سیاق و نحوه برگزاری قرعه کشی، مشخص بود که استقلال و پرسپولیس باید با تیم‌های الهلال، النصر و الاهلی (عربستان)، السد، الریان و الغرافه (قطر)، پاختاکور (ازبکستان) و الشرطه (عراق) روبه‌رو شوند و تنها اعلام مکان برگزاری این مسابقات باقی مانده بود.

با انجام قرعه‌کشی‌ها، مشخص گردید که استقلال باید در تهران با تیم‌های الشرطه، پاختاکور، النصر و الغرافه روبه‌رو شود و برای جدال با تیم‌های الهلال، السد، الاهلی و الریان می‌بایست که راهی کشورهای قطر و عربستان شود.

استقلال پس از دو دوره غیبت در این پیکارها، بالاخره توانست راهی این مسابقات شود. آخرین بار در سال 2021 بود که آبی‌های پایتخت در آسیا حضور داشتند که پس از صعود به عنوان سرگروه، در مرحله بعد با شکست دو بر صفر برابر الهلال، از دور مسابقات کنار رفتند.

حالا استقلال به غیبت طولانی مدت خود در این مسابقات پایان خواهد داد و به مصاف رقبای قدرتمند خود می‌رود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm85y9

آخرین اخبار