تاریخ انتشار: 1403/05/12 13:06
کد خبر: 1281180

کنعانی‌زادگان و فرجی زوج دفاعی اصلی پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی

با توجه به آخرین تمرینات پرسپولیس، به نظر می‌رسد که فرشاد فرجی شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی تیم در هفته‌های ابتدایی فصل نسبت به مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی دارد.
کنعانی‌زادگان و فرجی زوج دفاعی اصلی پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی

به گزارش فرتاک ورزشی

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس، در اقدامی غافلگیرکننده، تصمیم گرفته است در هفته‌های ابتدایی فصل جدید لیگ برتر، از فرشاد فرجی در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان به عنوان زوج دفاعی اصلی تیم استفاده کند.

با توجه به عملکرد خوب فرشاد فرجی در تمرینات پیش‌فصل و همچنین نیاز تیم به ایجاد تعادل بین تجربه و جوانی در خط دفاعی، گاریدو تصمیم گرفته تا به این مدافع جوان اعتماد کند. فرجی با سرعت، قدرت بدنی و توانایی بازیسازی خود، می‌تواند به خط دفاعی پرسپولیس پویایی و انرژی بیشتری ببخشد.

انتخاب فرجی به عنوان یکی از زوج‌های دفاعی اصلی پرسپولیس، می‌تواند یک سورپرایز بزرگ برای هواداران این تیم باشد. در حالی که بسیاری انتظار داشتند مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی به عنوان زوج اصلی دفاعی تیم به میدان بروند، گاریدو تصمیم گرفته تا به فرجی جوان فرصت بیشتری بدهد.

با توجه به این تصمیم، به نظر می‌رسد که پورعلی‌گنجی و گولسیانی در هفته‌های ابتدایی فصل بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره به کار گرفته شوند. البته این به معنای کنار گذاشتن قطعی این دو بازیکن نیست و گاریدو می‌تواند در طول فصل از ترکیب‌های مختلفی استفاده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/em698v

آخرین اخبار