تاریخ انتشار: 1403/04/29 14:41
کد خبر: 1280208

پرسپولیس در جذب عطیه‌الله ناکام ماند، الاهلی منتظر؟

یحیی عطیه‌الله، مدافع مراکشی سوچی، به دلیل حضور در تیم ملی و مسائل خانوادگی، از پیوستن به پرسپولیس خودداری کرد. الاهلی مصر مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود؟
پرسپولیس در جذب عطیه‌الله ناکام ماند، الاهلی منتظر؟

به گزارش فرتاک ورزشی

در حالی که باشگاه پرسپولیس پس از درخواست جدایی عبدالکریم حسن، به دنبال جایگزینی برای او در خط دفاعی بود، یحیی عطیه‌الله، مدافع مراکشی سوچی، به پیشنهاد این باشگاه "نه" گفت.

عطیه‌الله که مورد توجه باشگاه الاهلی مصر نیز قرار گرفته، به مدیران پرسپولیس اعلام کرده که به دلیل حضور در تیم ملی کشورش و همچنین مسائل خانوادگی، نمی‌تواند به ایران بیاید. او در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که با توجه به مسلط نبودنش به زبان انگلیسی، کار راحت‌تری در الاهلی خواهد داشت و مشکلی بابت برقراری ارتباط به واسطه زبان عربی نخواهد داشت.

پرسپولیس ناکام در جذب عطیه‌الله:

این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه پرسپولیس چند روز پیش نامه رسمی برای جذب عطیه‌الله را به باشگاه سوچی ارسال کرده بود. با این حال، با توجه به عدم تمایل این بازیکن برای حضور در ایران، پرسپولیس تا این لحظه شانسی برای جذب این ملی‌پوش مراکشی ندارد مگر اینکه شرایط تغییر کرده و اتفاقات دیگری رخ دهد.

الاهلی، مقصد بعدی عطیه‌الله؟

به نظر می‌رسد که الاهلی مصر مقصد بعدی عطیه‌الله خواهد بود. این باشگاه مصری که سابقه حضور بازیکنان مطرحی همچون محمد Aboutrika و Wael Gomaa را در کارنامه خود دارد، به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و عطیه‌الله می‌تواند گزینه مناسبی برای این تیم باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/em655y

آخرین اخبار