تاریخ انتشار: 1403/05/25 20:32
کد خبر: 1282006

امیری: پرسپولیس در ابتدای راه است؛ تساوی مقابل ذوب‌آهن طبیعی بود

وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس، با دفاع از عملکرد تیمش در دیدار مقابل ذوب‌آهن، گفت: "برای قضاوت درباره پرسپولیس خیلی زود است."
امیری: پرسپولیس در ابتدای راه است؛ تساوی مقابل ذوب‌آهن طبیعی بود

به گزارش فرتاک ورزشی

وحید امیری، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن، با اشاره به تغییرات گسترده در ترکیب تیم، از هواداران خواست تا به این تیم زمان دهند تا به هماهنگی کامل برسد.

امیری در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه پرسپولیس در ابتدای راه است، گفت: "بازی‌های اول همیشه حساس است و نیاز مبرم بود که سه امتیاز را کسب کنیم. در شروع کار هستیم و بازیکنان زیادی به تیم آمدند و این باعث می‌شود رسیدن به هماهنگی کامل زمان ببرد. از هواداران‌مان می‌خواهیم مثل همیشه پشت ما باشند تا به تیم ایده‌آل مدنظر خود و هواداران‌مان برسیم."

وی همچنین به گل زودهنگامی که پرسپولیس دریافت کرد اشاره کرد و گفت: "ما روی گلی که خوردیم، تعجب کردیم. گاریدو و آلکس (دروازه‌بان پرسپولیس) شاید فکر این قضیه را نمی‌کردند. ما بازیکنانی هستیم که تجربه بازی با ذوب‌آهن را داریم و براساس انتظاری که از خودمان داشتیم باید خیلی باهوش‌تر عمل می‌کردیم."

امیری در پاسخ به انتقادات هواداران درباره نقل و انتقالات پرسپولیس، گفت: "من این موضوع را قبول ندارم. هواداران همیشه حق دارند. در یک باشگاهی مثل پرسپولیس همیشه دنبال بهترین‌ها هستند. باشگاه تلاش خود را کرد. باید فرصت بدهیم تا آن کیفیتی که در بازیکنان جدید‌مان دیدیم، در مسابقات ببینیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbrz6d

آخرین اخبار