تاریخ انتشار: 1403/05/26 09:26
کد خبر: 1282153

نوستالژی آبی؛ استقلال نکونام با طرح پیراهن سال 65 به میدان می‌آید

استقلال تهران با طرحی نو، به گذشته باشکوه خود ادای احترام کرد.
نوستالژی آبی؛ استقلال نکونام با طرح پیراهن سال 65 به میدان می‌آید

به گزارش فرتاک ورزشی

آبی‌پوشان پایتخت در آستانه شروع لیگ بیست و چهارم، با رونمایی از پیراهن جدید خود، هواداران را غافلگیر کردند. طرح این پیراهن، برگرفته از پیراهن تیم استقلال در سال 65 است که با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان، به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.

استفاده از طرحی کلاسیک و نوستالژیک برای پیراهن تیم، نشان از تلاش باشگاه برای ایجاد پیوندی عمیق‌تر با هواداران قدیمی و جوان دارد. همچنین، این اقدام می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف برای بازیکنان باشد تا با الهام از بزرگان گذشته، به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

در تصویر سه فوتبالیست نامدار آن روزها دیده می شوند ، جعفر مختاری فر که در آن بازی در پست غیر تخصصی دفاع چپ به میدان رفت در کنار رضا احدی خوش تکنیک چپ پا که این روزها در بین ما نیست و عبدالعلی چنگیز مهاجم گریز پای استقلال دیده می شود.

استقلال

باید دید استقلال نکونام که بعد از حدود چهل سال طرح پیراهنش شبیه استقلال اواسط دهه شصت شده است چه بیلانی از خود به جا می گذارد.

تیمی که مانند آن سالها از خط هافبک خوبی برخوردار است و داستان دروازه بانش  در این روزها شبیه قصه ناصر حجازی دروازه بان اسطوره ای استقلالی ها در آن سالها شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adqkjy

آخرین اخبار