تاریخ انتشار: 1402/12/12 10:34
کد خبر: 1268353

اوسماری که می‌خندد/ سرمربی پرسپولیس و آرامشی که فعلا برقرار است

اوسمار سرمربی پرسپولیس با شکست دادن ذوب‌آهن و کسب دومین برد پیاپی حالا بعد ازفشارهای که متحمل شد شرایط آرامی را سپری می‌کند.
اوسماری که می‌خندد/ سرمربی پرسپولیس و آرامشی که فعلا برقرار است

به گزارش فرتاک ورزشی

تیم پرسپولیس موفق شد در هفته هجدهم با تک گل گئورگی گولسیانی از سد میزبان خود، ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد تا با ۳۶ امتیاز همچنان در رتبه دوم جدول و فاصله ۳ امتیازی استقلال قرار بگیرد.

پرسپولیس دومین برد پیاپی خود را در سومین هفته دور برگشت مسابقات بدست آورد تا اوسمار سرمربی برزیلی این تیم  از فشار‌های وارده پس از پذیرفتن شکست مقابل آلومینیوم رهایی پیدا کند طعم آرامش را بچشد.

تیم اوسمار در این سه بازی در شکل هجومی خود بسیار هماهنگ و راضی کننده ظاهر شده و بدست آوردن سه امتیاز دیدار مقابل ذوب‌آهن تا حدود زیادی ادامه کار را برای وی راحت تر کرده است.

اوسمار در نیمه‌ دوم دیدار مقابل ذوب‌آهن از بازیکنان جدید خارجی خود، عبدالکريم قطری و اورونوف ازبک بهره برد و با توجه با بازگشت وحید امیری قطعا در هفته‌های آینده انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی کار سخت و دشواری خواهد شد.

سرخپوشان روز دوشنبه پیش رو در ورزشگاه آزادی در در مرحله یک شانزدهم جام حذفی میزبان نفت و گاز گچساران و در ادامه روز جمعه ۲۰ اسفند در لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان خواهند بود که این دو مسابقه خانگی و موفقیت احتمالی می‌تواند اوسمار را در پرسپولیس به یک ثبات کامل از نظر تاکتیکی و روحی روانی برساند و او با آرامش بیشتری برای رقابت با استقلال و سپاهان در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران بپردازد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adn76y

آخرین اخبار