تاریخ انتشار: 1403/05/28 10:31
کد خبر: 1282404

رازگشایی از پرونده بیرانوند؛ دلیل سکوت فدراسیون فوتبال چیست؟

براساس شنیده ها حکم نهایی پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند صادر شد ه است. اما معلوم نیست چرا فدراسیون در این زمینه سکوت اختیار کرده است.
رازگشایی از پرونده بیرانوند؛ دلیل سکوت فدراسیون فوتبال چیست؟

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس اینجا کلیک کنید

به گزارش فرتاک ورزشی؛ ماجرای جدایی پر سر و صدای علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و پیوستن او به تراکتور بالاخره به پایان رسید. پس از ماه‌ها انتظار و پیگیری‌های فراوان، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال حکم نهایی خود را در این پرونده صادر کرد.

طبق این حکم، علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ یک‌طرفه قرارداد با باشگاه پرسپولیس، به مدت چهار ماه از حضور در تمامی مسابقات فوتبال محروم شده است. همچنین، او ملزم به پرداخت مبلغ قابل توجهی به عنوان غرامت به باشگاه پرسپولیس می‌باشد.

علت اصلی تأخیر در اعلام این حکم، بررسی دقیق ادعاهای دو طرف پرونده و پیچیدگی‌های حقوقی آن بوده است. شایعاتی مبنی بر دخالت برخی افراد در روند صدور حکم نیز در فضای مجازی مطرح شده بود که البته تاکنون هیچ مدرک مستدلی برای اثبات این ادعاها ارائه نشده است.

با صدور این حکم، فصل جدیدی در فوتبال ایران آغاز شده است. بیرانوند باید عواقب تصمیم خود را بپذیرد و باشگاه پرسپولیس نیز به دنبال جبران خسارات وارده خواهد بود. همچنین، این حکم می‌تواند به عنوان یک درس برای سایر بازیکنان و باشگاه‌ها باشد تا در آینده از اقدامات عجولانه و غیرقانونی خودداری کنند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gqpdx

آخرین اخبار