تاریخ انتشار: 1403/05/16 21:12
کد خبر: 1281452

مورایس: زمین بد، قوانین بد، نتیجه بد!

ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، پس از شکست سنگین مقابل شباب الاهلی در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، انتقادات تندی از شرایط فوتبال ایران و قوانین موجود داشت.
مورایس: زمین بد، قوانین بد، نتیجه بد!

به گزارش فرتاک ورزشی

ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، پس از شکست سنگین تیمش مقابل شباب الاهلی در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، انتقادات تندی از شرایط فوتبال ایران و قوانین موجود داشت. مورایس با اشاره به کیفیت پایین زمین ورزشگاه نقش جهان، این عامل را یکی از دلایل اصلی شکست تیمش دانست و از فدراسیون فوتبال خواست تا استانداردهای زمین‌ها را ارتقا دهد.

سرمربی پرتغالی سپاهان همچنین به شدت از محدودیت‌های بودجه‌ای و قوانین عجیب و غریب فوتبال ایران انتقاد کرد و گفت: "اینقدر قوانین وضع می‌کنند که کار مشکل می‌شود، محدودیت جذب بازیکن از لیگ داریم و اگر بازیکن بدهیم، نمی‌توانیم جایگزین بیاوریم، بنظرم لیگ نخبگان آسیا برای باشگاه‌های ایرانی نیست زیرا آن‌ها محدودیت بودجه دارند." مورایس در ادامه با اشاره به وضعیت نقل و انتقالات و رقابت با دیگر باشگاه‌ها، به طعنه گفت: "اگر خارجی از لیگ بیاوریم و ایرانی خارج از لیگ بیاوریم، سهمیه لیگ حساب می‌شود یا باید صبر کنیم پول حسین‌نژاد به سقف بودجه اضافه شود تا بتوانیم بازیکن بیاوریم؛ البته این‌ها توجیه نیست اما می‌خواستم توضیح دهم. اگر تقلب می‌کنند ما هم تقلب یاد بگیریم، چطور بازیکن می‌گیرند و هزینه می‌کنند."

ژوزه مورایس

مورایس با تمجید از حمایت هواداران سپاهان، از نتیجه نگرفتن تیمش ابراز تاسف کرد و گفت: "هواداران جو قشنگی درست کردند اما چیزی که باید ما می‌دادیم نتیجه لازم نبود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gqeaq

آخرین اخبار