تاریخ انتشار: 1403/05/28 10:08
کد خبر: 1282403

علیرضا بابایی از پرسپولیس جدا شد؛ پایان دوران حضور در جمع سرخپوشان

علیرضا بابایی، مدافع جوان پرسپولیس، پس از دو فصل حضور در این تیم، تصمیم به جدایی گرفت. با توجه به رقابت شدید در خط دفاع و فرصت‌های محدود برای بازی، بابایی به دنبال چالش جدیدی در فوتبال خواهد بود.
علیرضا بابایی از پرسپولیس جدا شد؛ پایان دوران حضور در جمع سرخپوشان

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار باشگاه پرسپویلس اینجا کلیک کنید

به گزارش فرتاک ورزشی؛ علیرضا بابایی، مدافع راست جوان پرسپولیس، که در فصل گذشته فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی تیم پیدا نکرد، رسماً از جمع سرخپوشان جدا شد. این بازیکن که از محصولات آکادمی پرسپولیس بود، در دو فصل گذشته پیراهن این تیم را بر تن کرد اما به دلیل حضور مدافعان باتجربه‌تری مانند سعید آقایی و ایوب والی، فرصت زیادی برای نمایش توانایی‌های خود پیدا نکرد.

بابایی که در تمرینات پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشت، به دلیل رقابت شدید در خط دفاع و کمبود فرصت بازی، تصمیم گرفت تا برای ادامه دوران حرفه‌ای خود به تیم دیگری بپیوندد. گفته می‌شود که چندین تیم لیگ برتری به دنبال جذب این بازیکن جوان هستند و بابایی در روزهای آینده مقصد بعدی خود را انتخاب خواهد کرد.

جدایی بابایی از پرسپولیس، نشان از تصمیم سخت باشگاه برای جوان‌گرایی و ایجاد فضای رقابتی در تیم است. با این حال، هواداران پرسپولیس به این بازیکن جوان امیدوار بودند و از جدایی او ابراز تأسف کردند.

علیرضا بابایی

در متن پیام خداحافظی بابایی آمده است:

«این یک خداحافظی نیست، به امید دیدار دوباره در آینده؛ گاهاً. تغییرات در زندگی باعث پیشرفت همه می‌شود.

امروز احساسات مختلفی در قلبم وجود دارد. همانطور که شما می‌دانید تصمیم گرفتم تا وارد یک ماجراجویی جدید و چالش جدیدی بشوم.

با تشکر از باشگاه شروع می‌کنم که از من استقبال کرد و فرصتی داد تا بخشی از این باشگاه فوق‌العاده باشم؛ پرسپولیسی که همیشه در قلبم باقی خواهد ماند.

در این دو سال چیزهای بسیاری یاد گرفتم.

برای همه شما، باشگاه و هواداران بهترین‌ها را در آینده می‌خواهم.

دوستدار شما علیرضا بابایی

خدانگهدار»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lpobm

آخرین اخبار