تاریخ انتشار: 1403/05/13 09:21
کد خبر: 1281227

عجیب‌ترین اتفاق فوتبال ایران؛ ویزای کوین بولی را استقلالی‌ها صادر کردند، قرارداد را خیبری‌ها بستند!

کیوان بابادی می گوید که این باشگاه پیگیر شکایت از کوین بولی است و چند وکیل نیز در این زمینه استخدام کرده است.
عجیب‌ترین اتفاق فوتبال ایران؛ ویزای کوین بولی را استقلالی‌ها صادر کردند، قرارداد را خیبری‌ها بستند!

به گزارش فرتاک ورزشی

یکی از عجیب ترین اتفاقات فوتبال ایران، هایجک شدن بازیکنی به نام کوین بولی است. جایی که باشگاه استقلال خوزستان از جذب رسمی بولی خبر داد اما این بازیکن با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، این موضوع را تکذیب کرد و او در نهایت راهی خیبر خرم آباد شد.

حالا نیز کیوان بابادی درخصوص این اتفاقات عجیب و هایجک شدن بولی می گوید: با کوین بولی توافق اولیه شده بود و ویزا از طرف باشگاه ما برای او صادر شد اما متاسفانه با ویزای ما وارد ایران شد و با خیبر قرارداد بست. از این رو با تمام احترامی که برای تیم خیبر خرم‌آباد قائل هستیم اما یک وکیل ایرانی و یک وکیل بین‌المللی به خدمت گرفته‌ایم تا موضوع را پیگیری کنند. ازنظر من بازیکنی که با شیادی وارد ایران شده اصلا نباید اجازه فعالیت پیدا کند.

m1enzhx4

او ادامه داد: ما این موضوع را به باشگاه خیبر اطلاع داده‌ایم و چون ویزایش را ما صادر کرده‌ایم هر اتفاقی در ایران رخ دهد، متوجه باشگاه ما خواهد بود. از این رو به حراست، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اطلاع داده شده و به‌جد در دادگاه بین‌المللی CAS پیگیر موضوع هستیم.

مدیرعامل استقلال خوزستان ادامه داد: خیبری‌ها حتما به‌خوبی اطلاع دارند که ویزای این بازیکن به نام کدام باشگاه صادر شده است. خیبر از تیم‌های دوست‌داشتنی لیگ است. بااین‌حال اصلا بحث من خیبر نیست و با اینکه تیم رقیب قدرتمند باشد مشکلی نداریم، اما بازیکن کار غیراخلاقی کرده و من شکی ندارم آقای عبدی اطلاعی از این موضوع نداشته است و آن فردی که به آنها گفته ویزا گرفته و بازیکن را به نام خیبر وارد ایران کرده است باید موردبررسی قرار بگیرند.

بابادی در پایان گفت: از طرفی دوستانی که در فدراسیون رفرنس باشگاه استقلال خوزستان را در اختیار دوستانی که پیگیر ورود این بازیکن برای خیبر بودند قرار داده‌اند، باید جوابگو باشند. از این رو من تا آخر پیگیر این موضوع هستم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lpdrm

آخرین اخبار