تاریخ انتشار: 1403/05/24 21:21
کد خبر: 1281898

سوپرجام اروپا در دستان رئال مادرید؛ شکست سنگین آتالانتا

در یک بازی جذاب و دیدنی، رئال مادرید با نتیجه 2-0 آتالانتا را شکست داد و به عنوان قهرمان سوپرجام اروپا معرفی شد. این پیروزی، نشان از قدرت بالای رئال مادرید در آغاز فصل جدید دارد.
سوپرجام اروپا در دستان رئال مادرید؛ شکست سنگین آتالانتا

به گزارش فرتاک ورزشی

در دیدار فینال سوپرجام اروپا که در ورزشگاه ملی ورشو برگزار شد، رئال مادرید، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه 2-0 آتالانتا، قهرمان لیگ اروپا را شکست داد و به عنوان قهرمان این رقابت‌ها دست یافت.

گل‌های رئال مادرید در این دیدار توسط فدریکو والورده در دقیقه 59 و کیلیان امباپه در دقیقه 68 به ثمر رسید. این پیروزی، نشان از قدرت بالای رئال مادرید در آغاز فصل جدید دارد و امیدواری هواداران این تیم را برای کسب موفقیت‌های بیشتر در فصل جدید دو چندان کرده است.

رئال مادرید با این پیروزی، به کلکسیون افتخارات خود یک جام دیگر اضافه کرد. کهکشانی‌ها با در اختیار داشتن ستارگانی همچون والورده، امباپه و بنزما، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در تمامی رقابت‌هایی هستند که در آن شرکت می‌کنند.

آتالانتا نیز با وجود ارائه یک بازی خوب، نتوانست از پس رئال مادرید برآید. این تیم ایتالیایی در فصل گذشته لیگ اروپا عملکرد بسیار خوبی داشت و به فینال این رقابت‌ها رسید، اما در دیدار فینال سوپرجام اروپا مقابل رئال مادرید مغلوب شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77o8x6

آخرین اخبار