تاریخ انتشار: 1402/08/14 13:18
کد خبر: 1260549

هواداران نساجی فردا استادیوم آزادی را پُر کنند

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از هواداران تیمش خواست با حمایت های خود کمک کنند تا تیم به شرایط خوب برگردد.
هواداران نساجی فردا استادیوم آزادی را پُر کنند

 نساجی بعد از شکست مقابل تراکتور در هفته نهم لیگ برتر فردا(دوشنبه) در چهارمی مسابقه آسیایی خود مقابل نوبهار ازبکستان به میدان می رود. از این رو اعضای تیم نساجی امید زیادی به حمایت هواداران خودی در بازی فردا دارند.

در چنین شرایطی صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی در یک پیام ویدئویی برای این تیم صحبت کرد. او گفت: «فردا با تیم نوبهار ازبکستان بازی داریم. حضور هواداران خوب و فهیم باشگاه نساجی می تواند در تعیین سرنوشت ما و نتیجه گیری بهتر تیم در این مسابقه و بازی های بعدی در لیگ برتر اثربخش باشد. همانطور که یک بازیکن ممکن است 90 دقیقه معمولی باشد و در 30 ثانیه یا یک دقیقه نتیجه را دگرگون کند، حضور شما هواداران هم اهمیت ویژه ای دارد.»

او ادامه داد: «از صمیم قلب از هواداران عزیزمان می خواهم فردا استادیوم آزادی را پُر کنند و همینطور در بازی اول در لیگ برتر مقابل ذوب آهن هم با تمام وجود به استادیوم بیایند و شرایط را برگردانند. اگر این تیم موفق شود، مردم قائمشهر موفق هستند.»

درودگر در پایان افزود: «تیم قدرتمندی هستیم و فقط باید شرایط کمی تغییر کند. شما می توانید مسبب این تغییر شرایط شوید. منتظرتان در روز دوشنبه در استادیوم آزادی تهران هستیم.»

گفتنی است؛ دیدار نساجی و نوبهار ازبکستان از ساعت 17:30 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66go5y

آخرین اخبار