تاریخ انتشار: 1403/05/27 18:46
کد خبر: 1282372

طارمی نتوانست ناجی اینتر شود؛ تساوی خانگی مقابل جنوا

اینترمیلان در اولین بازی فصل سری آ نتوانست از سد جنوا عبور کند و با نتیجه 2-2 متوقف شد. مهدی طارمی، ستاره ایرانی اینتر، در دقایق پایانی وارد زمین شد اما نتوانست تأثیرگذار باشد.
طارمی نتوانست ناجی اینتر شود؛ تساوی خانگی مقابل جنوا

به گزارش فرتاک ورزشی

اینترمیلان در اولین بازی خود در فصل جدید سری آ ایتالیا، در ورزشگاه خانگی خود به مصاف جنوا رفت. شاگردان سیمونه اینزاگی که برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بودند، در نهایت با نتیجه 2-2 متوقف شدند تا شروع ناامیدکننده‌ای را تجربه کنند.

در این دیدار، ابتدا جنوا با گل الساندرو ولیاچو پیش افتاد. اما اینتر خیلی زود توسط مارکوس تورام به بازی برگشت. در نیمه دوم نیز تورام با گل دوم خود، اینتر را در آستانه پیروزی قرار داد. اما در دقایقی پایانی، جونیور مسیاس از روی نقطه پنالتی برای جنوا گلزنی کرد و بازی را مساوی کرد.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی اینتر، از دقیقه 75 به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد تا شاید بتواند تعادل بازی را به نفع تیمش تغییر دهد. اما تلاش‌های او ثمری نداشت و اینتر نتوانست به پیروزی برسد.

نقش پررنگ VAR در بازی:

تصمیمات VAR در این دیدار نقش پررنگی داشت.  گل های دوم تیم‌ها با کمک VAR تأیید شد. این موضوع نشان می‌دهد که فناوری VAR به طور فزاینده‌ای در فوتبال مدرن نقش‌آفرین شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55mlod

آخرین اخبار