تاریخ انتشار: 1403/05/17 19:52
کد خبر: 1281500

تاریخ سازی تو را می خواند؛ کشتی فرنگی بهتر از لندن

تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه اتفاقی تاریخی قرار دارد.
تاریخ سازی تو را می خواند؛ کشتی فرنگی بهتر از لندن

کشتی فرنگی ایران در آستانه یک تاریخ‌سازی بزرگ قرار دارد که امشب هادی ساروی می‌تواند این رویا را برای خودش و کاروان ایران دست‌یافتنی‌تر کند و اولین مدال طلای المپیک پاریس را کسب کند.

در المپیک 2012 لندن تیم ملی کشتی فرنگی ایران توسط حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی 3 مدال طلا کسب عملکرد خیره‌کننده ای داشتند و حالا فرنگی‌کارهای ایران در 2024 پاریس می‌توانند با کسب سه طلا و یک برنز فراتر از المپیک لندن ظاهر شوند.

روز گذشته امین میرزازاده مدال برنز مسابقات را کسب کرد، سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی با کشتی‌های جون‌دار و هیجان انگیزی که گرفتند فینالیست شدند و هادی ساروی در فینال باید به مصاف آرتور الكسانيان برود.

1936133

هادی ساوری پرچمدار مسیری است که خود او را جاودانه می‌کند و یک فرصت تاریخی در اختیار شاگردان رنگرز قرار می‌دهد، تقابل با آرتور الكسانيان در فینال و دست پیدا کردن به مدال طلا با شکست این رقیب سرسخت شیرین  و فراموش نشدنی خواهد بود.

همه چیز به امشب و فردا شب بستگی دارد، کشتی‌گیرهای توان و استعداد خلق شگفتی در المپیک پاریس را دارند تا با سهم بالایی از کسب مدال چراغی را روشن کنند و بچه‌های کشتی آزاد این مسیر فوق‌العاده را ادامه دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55m9em

آخرین اخبار