تاریخ انتشار: 1403/05/16 20:41
کد خبر: 1281448

کاپیتان سپاهان: ضعف فنی علت باخت نبود، زمین بد بود

محمد کریمی، کاپیتان سپاهان، پس از شکست سنگین تیمش مقابل شباب الاهلی در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، به انتقاد از شرایط زمین بازی پرداخت و اعتقاد دارد که کم تجربگی باعث این شکست شده است.
کاپیتان سپاهان: ضعف فنی علت باخت نبود، زمین بد بود

به گزارش فرتاک ورزشی

محمد کریمی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان، پس از شکست سنگین تیمش مقابل شباب الاهلی در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، در نشست خبری به تحلیل این بازی پرداخت. کریمی با بیان اینکه تیمش بازی را خوب آغاز کرده و چند موقعیت خوب را از دست داده است، معتقد است که کم تجربگی باعث شده تا سپاهان در این بازی حساس شکست بخورد.

کاپیتان سپاهان با انتقاد از شرایط زمین بازی، این عامل را نیز در شکست تیمش موثر دانست. کریمی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ضعف فنی تیم و یارگیری نادرست، این انتقادات را رد کرد و گفت: "شما ذهنیت قبلی دارید که اینطور سوال می‌پرسید." او معتقد است که اگر تیمش گل‌های از دست رفته را به ثمر می‌رساند، می‌توانست برنده بازی باشد.

کریمی در ادامه صحبت‌های خود، از هواداران سپاهان به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد و به آنها قول داد که تیم در رقابت‌های داخلی و آسیایی به موفقیت برسد. همچنین، او در پاسخ به این سوال که سپاهان در چه بخشی از زمین به تقویت نیاز دارد، گفت که این موضوع در حیطه وظایف او نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55m969

آخرین اخبار