تاریخ انتشار: 1403/05/24 21:13
کد خبر: 1281896

سیامک نعمتی: امیدوار به موفقیت با نساجی در فصل جدید

سیامک نعمتی، هافبک باتجربه فوتبال ایران، که سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس و تراکتور را در کارنامه دارد، در فصل جدید پیراهن نساجی را بر تن خواهد کرد. او در آستانه اولین بازی تیمش در لیگ برتر، از آمادگی بالای خود و هم‌تیمی‌هایش خبر داد.
سیامک نعمتی: امیدوار به موفقیت با نساجی در فصل جدید

به گزارش فرتاک ورزشی

سیامک نعمتی، هافبک باتجربه فوتبال ایران که در تابستان گذشته به نساجی مازندران پیوسته است، در آستانه اولین بازی تیمش در لیگ برتر ابراز امیدواری کرد که بتوانند با کسب پیروزی برابر فولاد خوزستان، شروع خوبی در فصل جدید داشته باشند.

نعمتی در مصاحبه اخیر خود گفت: "خیلی خوشحالم که به نساجی پیوستم. این تیم هواداران پرشور و وفاداری دارد و من امیدوارم بتوانم با کمک آنها و کادر فنی، نتایج خوبی برای تیم کسب کنم. هدف ما این است که در لیگ برتر جایگاهی شایسته داشته باشیم و هواداران را خوشحال کنیم."

وی در ادامه افزود: "آقای ساکت الهامی مربی بسیار با دانشی هستند و من از کار کردن با ایشان لذت می‌برم. شناخت قبلی من از ایشان باعث شده که بتوانم سریع‌تر با تیم هماهنگ شوم."

نعمتی همچنین در مورد بازی با فولاد خوزستان گفت: "بازی با فولاد همیشه بازی سختی است، اما ما با آمادگی کامل به این بازی می‌رویم. هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است تا بتوانیم با روحیه خوبی به ادامه مسابقات بپردازیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55m6xo

آخرین اخبار