تاریخ انتشار: 1398/08/08 17:18
کد خبر: 82570

نیمکت نشینی دو ستاره پرسپولیس تا چه زمانی ادامه دارد؟

یکی از مهمترین سوالات نشست مطبوعاتی امروز از کالدرون به نیمکت نشینی دو مدافع اصلی این تیم بر می گشت.
نیمکت نشینی دو ستاره پرسپولیس تا چه زمانی ادامه دارد؟

در دیداری که پرسپولیسی ها در هفته گذشته از سر گذراندند دو مدافع سابقا ثابت این تیم را روی نیمکت دیدیم. شجاع خلیل زاده علیرغم بخشش توسط کمیته انضباطی، در ترکیب اصلی سرخ پوشان قرار نگرفت و بازی بعدی را نیز از روی نیمکت پیگیری کرد تا به عنوان بازیکن جانشین پا به میدان بگذارد.

به غیر از وی، سیدجلال نیز در هفته های اخیر نتوانسته به ترکیب اصلی پرسپولیسی ها راه پیدا کند. عدم حضور این دو بازیکن در ترکیب اصلی که فصل قبل از کنار یکدیگر در قلب دفاعی پرسپولیسی ها تکان نمی خوردند، امروز یکی از سوژه ها و سوالات اصلی خبرنگارانی بود که به نشست مطبوعاتی کالدرون آمده بودند.

مرد آرژانتینی پرسپولیسی ها درباره نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده و اینکه این دو بازیکن تا چه زمانی قرار است روی نیمکت بنشینند، به توضیح پرداخت. او در این باره گفت: من همیشه گفته‌ام ما بازیکنان خوب زیادی داریم و طبیعی است در این میان تعدادی از بازیکنان هستند که علیرغم خوب بودن نمی توانند در ترکیب اصلی به میدان بروند. من شانس این را دارم که تیمی خوب با بازیکنانی خوب دارم. من روز اول خیلی واضح و شفاف با بازیکنانم صحبت کردم.

او در این باره ادامه داد: در بازی اول کنعانی‌زادگان که بازیکن فیکس تیم ملی است، روی نیمکت نشست. چیزی که برای ما مهم است این است که نهایت راندمان تیم‌مان را داشته باشیم. بازیکنانم می‌دانند که من به همه‌ی آنها نیاز دارم، چون چهار روز دیگر هم ما بازی مهمی داریم. در فوتبال محرومیت و مصدومیت وجود دارد و ما به تمام بازیکنان خود نیاز داریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzlvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جریمه نقدی و محرومیت تعلیقی در انتظار 2 پرسپولیسی