تاریخ انتشار: 1395/10/19 18:16
کد خبر: 237222

پرداخت ۲۰درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان شاهین بوشهر

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر امروز پرداخت می‌شود که در مجموع این بازیکنان تاکنون ۴۰ درصد مبلغ قرارداد خود دریافت کرده‌اند.
پرداخت ۲۰درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان شاهین بوشهر

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد دمشقی در نشست با اعضای باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر  در طول هفته گذشته شاهد حواشی زیادی از جمله بازگشت محمد احمدزاده و بر کناری ایمان دشتی مربی این تیم بود.

وی با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر در گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال  قرار دارد گفت: سفیدپوشان بوشهری این هفته در گروه سوم لیگ دسته دوم کشور روز دوشنبه در دیداری حساس به مصاف سردار بوکان  می‌رود که برد در این دیدار می‌تواند شاهین را به آرامش برساند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر در رده پنجم جدول گروه سوم لیگ دسته دوم کشور قرار دارد گفت: این تیم دارای 22 امتیاز است که با برد این هفته جایگاه این تیم را  ارتقا می‌دهد.

 دمشقی  از پرداخت 20 درصد دیگر ملبغ قرارداد بازیکنان تیم شاهین بوشهر خبر داد و افزود: مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر امروز برای روحیه بخشی به بازیکنان خود 20 درصد از  مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم  می‌کند تا جمع دریافتی آنها به  40  درصد برسد.

وی بیان کرد: طی روزهای آینده چند بازیکن جدید نیز با تشخیص کادر فنی به تیم شاهین شهرداری بوشهر افزوده می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywo6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت مهره های اصلی شاهین مقابل سردار بوکان

بوشهر سرشار از مربی بومی، شاهینی ها به دنبال حسین خطیبی!
برای مسولان شاهین بوشهر مرغ همسایه، غاز است!