تاریخ انتشار: 1395/10/11 14:51
کد خبر: 239146

مهدی توپچی: برای مالک جدید بانی گستر کیش متاسفم/ علاقه بند خیلی کوچک است

سرمربی مستعفی تیم فوتبال بانی گستر کیش از پشت پرده این تیم سخن گفت.
مهدی توپچی: برای مالک جدید بانی گستر کیش متاسفم/ علاقه بند خیلی کوچک است

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی توپچی سرمربی مستعفی تیم بانی گستر کیش درخصوص شرایط این تیم گفت: وقتی که با آقای حمزه حسینی صحبت کردم، از ایشان خواستم تا 6 بازیکن جدید که مد نظر من بودند را به تیم اضافه کنند و من پولی از باشگاه برای خودم درخواست نکردم و اولویتم جذب بازیکنان مناسب برای ادامه فصل بود.

وی افزود: در بازی هفته گذشته متوجه شدم که 6 بازیکنی که جذب کردیم اجازه حضور در بازی را ندارند و ناظر بازی به من گفت که از فدراسیون تماس گرفتند و گفتند به دلیل عدم پرداخت حق عضویت تیم در مسابقات، این بازیکنان نمی توانند بازی کنند. آنجا با حقارت کامل 8 نفره بازی کردیم و این 6 بازیکنی که من معرفی کردم روی هوا هستند!

توپچی ادامه داد: آدمی نیستم که حرف نزنم و همه چیز را به صورت شفاف توضیح خواهم داد و حق این 6 بازیکنم را خواهم گرفت و از طریق فدراسیون فوتبال پیگیر وضعیت آنها خواهم شد زیرا آنان روی من حساب باز کردند و به تیم بانی گستر آمدند و از حق بازیکنانم کوتاه نخواهم آمد.

وی خاطر نشان ساخت: گویا این تیم تیم به مالک جدید به نام آقای علاقه بند واگذار شده است درحالی که من ایشان را یک بار ندیدم و به ایشان که زنگ میزنم تا رضایت نامه بازیکنانم را بدهند و فوتبال آنها به خطر نیفتد، جواب تلفن را نمی دهند و درحالی که این واژه را برای هیچ فردی بر زبانم جاری نکردم برای ایشان جاری می کنم و ایشان خیلی آدم کوچکی هستند که با آینده چند جوان بازی می کند.

توپچی در پایان گفت: من هرجایی رفتم اصلا صحبت پول را نکرده ام و فقط صداقت برایم مهم بود. هیچ جای دنیا چنین اتفاقاتی نمی افتد و امیدوارم مسئولین کشوری به امورات باشگاه بانی گستر کیش ورود کنند و تکلیف بازیکنانم را مشخص کنند.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywgxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی سرمربی بانی گستر از این تیم/ توپچی: وضعیت کیش توصیف نشدنی است!