تاریخ انتشار: 1395/11/27 13:24
مدبر رئیس کمیته داوران کرمانشاهی در گفت‌وگو اختصاصی با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 229046

آغاز رقابت‌های کشتی قهرمانی آزاد جهان در کرمانشاه فردا

آغاز رقابت‌های کشتی قهرمانی آزاد جهان در کرمانشاه فردا

به گزارش – فرتاک ورزشی: محمود مدبر داوربین‌المللی کشتی و رئیس کمیته داوران کرمانشاه گفت: این رقابت فردا پنجشنبه 28 بهمن راس ساعت 9 صبح آغازخواهد شد و تا 12 و 30 دقیقه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: کشتی‌گیران کشورهای آذربایجان، گرجستان، روسیه، امریکا، ترکیه، ایران، مغولستان و هندوستان در دو گروه الف و ب به مدت دو روز در سالن امام خمینی (ره) رقابت‌ خواهند پرداخت.

رئیس کمیته داوران کرمانشاه  گفت: گروه «الف» آذربایجان، گرجستان، روسیه، امریکا به مصاف هم می‌روند و در گروه«ب» نیز کشورهای ترکیه، مغولستان، ایران وهندوستان به رقابت خواهند پرداخت.

مدبر ادامه داد: گشتی‌گیران تیم‌ها روز نخست دوراول، گروه الف: آذربایجان با روسیه و کرجستان با امریکا و گروه و گروه«ب» دوراول ترکیه با ایران و مغولستان با هندوستان سرشاخ می‌شوند.

وی افزود: کشتی‌گیران در دور دوم گروه«الف» گشتی‌گیران تیم آمریکا با روسیه و گرجستان و آذربایجان و گروه«ب»هندوستان و ایران ومغولستان و ترکیه ساعت 18 و15دقیقه تا 20 و45دقیقه ادامه خواهد یافت.

مدبر ادامه داد: دور سوم گرجستان با روسیه و امریکا با آذربایجان درگروه«الف» به مصاف هم خواهند رفت و گروه«ب» نیز مغولستان و ایران و هندوستان و ترکیه جمعه 9 تا 10 و 15 دقیقه ساعت 10 و 15 تا 12 و 45دقیقه کسب مقام پنجم وششم و ساعت 16 تا 17 و 15 دقیقه برای عنوان ردبندی سوم و چهارمی هم 17 و 15 ادامه دارد  و ساعت  19 فینال رقابت‌های جهانی سوت زد می‌شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrd9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربیان و کشتی‌گیران آمریکائی هم از جنس آن مردمند
به بهانه رویداد قهرمانی کشتی آزاد جهان در کرمانشاه:

ایران با آمریکا همگروه نشد
قرعه‌کشی جام جهانی کشتی آزاد

تکواندوکار  کرمانشاهی برنز کسب کرد
در رقابت‌های انتخابی آزاد تیم ملی دانشجویان کشور