تاریخ انتشار: 1396/06/05 20:44
کد خبر: 186394

پیروزی شهرداری ماهشهر در دیداری جنجالی؛ داوری سر برق را برید!

تیم شهرداری ماهشهر در دیداری جنجالی موفق شد برق جدید شیراز را شکست دهد.
پیروزی شهرداری ماهشهر در دیداری جنجالی؛ داوری سر برق را برید!

 در استادیوم شهداء بندرماهشهر در دیداری به قضاوت داوران سید مهدی سیدعلی، مهدی عالیقدر، حسن انتظاری و داریوش احمدی تیم صدرنشین شهرداری بندرماهشهر میزبان تیم برق جدید فارس بود.

سیدکورش موسوی سرمربی شهرداری بندرماهشهر تیمش را با ترکیب(وحید مهدی خانی,میلاد شیخ سلیمانی,خیرالله ویسی,سروش سعیدی,مهدی عبدی,سجاد قنواتی,حسین مالکی,بابا محمدی,کمال الدین نیک خوی,رضا جباری و فرشید پاداش)به میدان فرستاد. در آن سو نیز داوود مهابادی بازیکنانی همچون مهرداد بشاگردی - مجید بهروزی - پوریا زارع - وحید سبزی - رضا فیروز زاده - سیامک کوهنورد - پوریا آریا کیا - رسول بهاروندی - فرزان دانا - ایمان شوریابی - میثم شاه مکوندی را به میدان فرستاد که در نهایت این دیدار بانتیجه 1-0 به پایان رسید.

تک گل شهرداری ماهشهر درصورتی به ثمر رسید که داور مسابقه خطا پشت محوطه جریمه اعلام کرد که اعتراض شدید نیمکت برق را در پی داشت و وقتی توپ گل شد، بازی به جنجال کشیده شد و باید گفت که داور بازی سر تیم برق را برید. ضمن اینکه در اواسط نیمه دوم نیز داور مسابقه چند تن از مربیان دو تیم را از کنار زمین اخراج کرده بود.

ماهشهری ها که در پی کسب سومین پیروزی خودشان بودند از هردو جناح حملات متعددی را روی دروازه برق آورده بودند و سرانجام موفق شدند در دقیقه ۸۰ با تک گل محمدپورسواریان  با نتیجه ۱_۰ به پیروزی برسند و مقتدرانه با سه پیروزی پیاپی صدرنشینی شان در لیگ یک کشور را حفظ کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydnbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 18 نفره برق جدید مقابل شهرداری ماهشهر
برق با یک غائب به ماهشهر رفت؛

مهابادی: به خوبی شهرداری را آنالیز کردیم/ گرما در ماهشهر آزار دهنده است!
امیدوارم مسئولان نگاه ویژه ای به تیم ما داشته باشند؛