تاریخ انتشار: 1395/11/23 15:01
سرپرست گل گهر مطرح کرد؛
کد خبر: 229967

رضا فتح آبادی: بازی با ملوان جدالی 6 امتیازی است

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در چهارچوب هفته 24 رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور دوشنبه به مصاف ملوان بندر انزلی میرود در حالی که تمرینات آماده سازی خود را قبل از این دیدار در تهران پشت سر می گذارد.
رضا فتح آبادی: بازی با ملوان جدالی 6 امتیازی است

به گزارش فرتاک ورزشی، رضا فتح آبادی سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان گل گهر اعلام کرد: بازی برابر تیم ملوان بندرانزلی به مراتب بازی دشواری خواهد بود اما با توجه به اردویی که در حال حاضر در تهران داریم و تمرینات تاکتیکی خوبی که پشت سر می گذاریم بازیکنان گل گهر از نظر آمادگی جسمانی و شرایط روحی در وضعیت بسیار مطلوبی به سر می برند و هم قسم شده ایم که مقابل ملوان هر سه امتیاز را کسب کنیم و با انگیزه ای بیشتر به سوی قهرمانی در لیگ یگ حرکت کنیم.

فتح آبادی گفت: ملوان تیم با سابقه,ریشه دار و جوانی است که تاکنون نتایج خوبی را در داخل خانه گرفته است,وضعیت هواشناسی نشان داده که روز مسابقه شاهد بارندگی هستیم اما با این تفاسیر اگر داوری مانند چند بازی گذشته تیم ما را اذیت نکند امیدواریم با یک بازی هجومی و تماشاگر پسند از آوردگاه سخت انزلی سربلند بیرون بیاییم.

سرپرست جوان گل گهر عنوان کرد: تمرینات را طوری برنامه ریزی کرده ایم که امروز شنبه تهران را به مقصد انزلی ترک کنیم و با برگزاری یک جلسه تمرین در آنجا تیم را از هر لحاظ برای فینال زود هنگام لیگ دسته اول مقابل ملوان آماده کنیم. وی همچنین همراهی هواداران سیرجانی و حمایتهای مدیران باشگاه را دلگرم کننده و موجب افزایش روحیه بازیکنان تیم توصیف کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vw6db

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل محمدی: از ملوان شناخت داشتیم و مستحق پیروزی بودیم
سرمربی اکسین البرز مطرح کرد؛