تاریخ انتشار: 1395/10/13 13:19
بروزرسانی می‌شود
کد خبر: 238667

برانکو: کارمان در نقل و انتقالات سخت است

سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرد با توجه به حضور گزینه های مورد نظرش برای جذب در نیم فصل در تیم ملی هستند، کار مدیران باشگاه سخت است.
برانکو: کارمان در نقل و انتقالات سخت است

برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران درباره شرایط کنونی تیم پرسپولیس و مسائل مربوط به این تیم توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

 

شرایط تیم

امروز 15 بازیکن سرتمرین آمده اند. ربیع خواه و ولادیمیر مشکل کوچکی دارند و فکر می کنم تا آخر هفته آماده شوند. امروز فقط در سالن وزنه تمرین می کنیم. فردا به ورزشگاه آزادی می رویم و تمرینات باز است. چهارشنبه باید یک بازی دوستانه برگزار می کردیم که این کار انجام نشد.

 

نقل و انتقالات باشگاه

هنوز هیچ بازیکنی را جذب نکردیم و طبیعی است که نیاز به جذب چند بازیکن داریم. با توجه به اینکه نیم فصل دوم سخت خواهد بود، طبیعی است که نیاز داریم کادربازیکنان را افزایش دهیم. متاسفانه نقل و انتقالات کوتاه است؛ شاید به طور تئوریک طولانی به نظر برسد اما 10 روز دیگر بازی هایمان شروع می شود اما بازیکنانی که می خواهیم، با تیم ملی در اردو هستند و وقتی برگردند هم شرایط برای جذب آنها سخت تر می شود. ما برای جذب بازیکن در دو مسیر کار می کنیم. یکسری بازیکنان کنونی مان هستند و دسته دوم نفراتی که برای فصل بعد می خواهیم.

 

تلاش فوتبال ایران فقط برای تیم ملی نیست

دیروز درباره اردوی تیم ملی صحبت نکردم. چون نمی دانستم آیا تیم ملی به اردو می رود یا خیر. با توجه به اینکه ملی پوشان به دوبی رفتند، برایشان آرزوی اوقات خوشی را دارم. امیدوارم خوب کار کنند اما می خواهم بگویم تیم ملی مهم ترین بخش فدراسیون فوتبال محسوب می شود. طبیعی است ما به عنوان پرسپولیس و من به عنوان سرمربی سابق تیم ملی و مربی کنونی پرسپولیس برای تیم ملی کار می کنیم. افتخار می کنیم که این تعداد بازیکن در تیم ملی داریم. با این حال فوتبال در ایران فقط در تیم ملی نیست. تلاش برای فوتبال ایران فقط برای تیم ملی نخواهد بود. رده های مختلف ملی هستند؛ مثل فوتسال و فوتبال بانوان و قطعا باشگاه ها که تیم ملی بزرگسالان حیاتش را مدیون باشگاه ها است.

 

قهرمان نشویم، مقصرش کی روش است

اگر ما قهرمان نشویم؛ اگر پرسپولیس و سایر تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند به دور بعدی صعود نکنند، مقصر اصلی کی روش است. سازمان لیگ هم با این برنامه مقصر است. همینطور فدراسیون فوتبال هم که این برنامه را پذیرفته مقصر است. دلیلش را می گویم. مشکلات نقل و انتقالات به جای خود. طبق برنامه ای که برای بازی ها تهیه شده، بازیکنان در 7 ماه 100 روز با تیم ملی بودند و با باشگاه ها کمتر از 100 روز در اختیار باشگاه ها بودند. باشگاه ها این امکان را نداشتند که نفرات را آماده کنند و مجبور شدند 4 بار از نو استارت بزنیم. چون برنامه ای که تهیه شده واقعا وحشتناک است.

 

بازیکنان به جای تمرین در هواپیما هستند

به جای اینکه بازیکنان بین دو نیم فصل وقت داشته باشند استراحت کنند، همانطور که کی روش گفت نفرات باید استراحت کنند، آنها به اردوی تیم ملی می روند. آنها نمی توانند خود را برای سخت ترین بخش کار در نیم فصل دوم آماده می کنند. نیم فصلی که هر 4، 5 روز یک بازی خواهند داشت. در این شرایط بچه ها بیشتر وقتشان در هواپیما خواهد بود به جای زمین تمرین. این بازیکنان را من دیگر نمی توانم تغییر بدهم؛ فقط می توانم رهبری شان کنم.عملا تمرینات ما فقط ریکاوری خواهد بود و چیزی که از همه چیز مهم تر است و مقدس است، سلامتی بازیکنان است. حالا سلامتی را در خطر قرار دادند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vo7gn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بگو مگوی پروفسور با مدیران بی تفاوت پرسپولیس: خودتان را مسخره کرده اید!
وضعیت قرمز در اردوگاه سرخپوشان؛