تاریخ انتشار: 1396/07/15 21:48
کد خبر: 179343

بازیکنی که از لیست سیاه برانکو خواهد گریخت!

مصدومیت شجاع خلیل‌زاده و دوری چند هفته‌ای او از پرسپولیس، در ظاهر خبر بدی برای این تیم است اما شاید در نهایت به نفع آن‌ها تمام شود.
بازیکنی که از لیست سیاه برانکو خواهد گریخت!

اختلاف برانکو و سیدجلال، در هفته‌های اخیر جدی شده و جلال حسینی بعد از مدت‌ها مصدومیت، این هفته دقایقی برای تیم ملی به میدان رفت. برانکو هم اعلام کرده در بازی با استقلال خوزستان به حسینی بازی نمی‌دهد. با بودن زوج خلیل‌زاده و انصاری، خیال برانکو تا حدی از خط دفاعی راحت بود و اصراری به بازگرداندن سیدجلال نداشت. به خصوص که آن‌ها در هفته‌های ابتدایی، مدافعان ثابت برانکو بودند و تازه هماهنگ شده‌اند.

ادامه بازی دادن برانکو به زوج خلیل‌زاده و انصاری و دوری سیدجلال از ترکیب اصلی، می‌توانست اختلاف سرمربی و کاپیتان پرسپولیس را بیشتر کند اما مصدومیت خلیل‌زاده، ماجرا را عوض می‌کند. برانکو بجز بازی با استقلال خوزستان که تیم ملی تازه از روسیه برگشته، چاره‌ای جز بازی دادن به سیدجلال ندارد و در بازی برگشت با الهلال، احتمالا او یکی از بازیکنان ثابت سرخپوشان خواهد بود.

فصل پیش رضاییان هم در لیست سیاه برانکو قرار داشت اما گره خوردن کار پرسپولیس در بعضی بازی‌ها و پس از آن محروم و مصدوم شدن چند بازیکن، برانکو را مجبور کرد ابتدا مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت به عنوان بازیکن ذخیره و سپس در ترکیب اصلی بازی با ماشین سازی به او بازی بدهد. با مصدومیت خلیل‌زاده، سیدجلال هم دوباره به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد و او و برانکو، مجبورند اختلافات‌شان را تا اطلاع ثانوی پشت سر بگذارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkbg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو شرط دروازه بان پرسپولیس برای تمدید قرارداد با سرخپوشان