تاریخ انتشار: 1396/06/28 11:10
کد خبر: 182267

جوابیه خونه به خونه به اظهارات مسئولان فجر سپاسی در پی اتفاقات هفته پنجم!

در پی اتفاقات دیدار خونه به خونه و فجر سپاسی، باشگاه مازنی اطلاعیه‌ای برای این دیدار صادر کرد.
 جوابیه خونه به خونه به اظهارات مسئولان فجر سپاسی  در پی اتفاقات هفته پنجم!

 در پی اتفاقات دیدار خونه به خونه و فجر سپاسی و همچنین مصاحبه های زنجیره ای عوامل این تیم شیرازی، باشگاه خونه به خونه مازندران جوابیه ای صادر نمود.

 

در این جوابیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در روزی که مستحق شکست نبود به لطف اشتباهات داوری مقابل فجرسپاسی شیراز تن به شکست 2 بر 1 داد.

دیداری که پنالتی صد در صد خونه به خونه نادیده گرفته شد و داور این دیدار بارها و بارها با سوت های اشتباه خود به ضرر تیم خونه به خونه قضاوت کرد ولی هیچ اتفاقی را در ورزشگاه شاهد نبودیم.

باشگاه خونه به خونه شکست را جزئی از فوتبال می‌داند و بارها پیش آمده است که در بازی های خانگی مقابل حریفان متحمل شکست شدیم و تیم حریف مورد تشویق هواداران خونه به خونه قرار گرفته است.

ولی متاسفانه در این دیدار، حرکت زشت و تحریک آمیز مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز پس از سوت پایان بازی سبب ایجاد حاشیه گردید.

پس از پایان این دیدار، متاسفانه رسول فلاح در مقابل دیدگان افراد حاضر در جایگاه ویژه و ناظر داوری به سمت مدیرعامل باشگاه خونه به خونه می رود و زیر گوش حاج قاسم حسن زاده امیری جملاتی دور از اخلاق مطرح کرده و به سمت درب خروجی جایگاه ویژه حرکت می کند که واکنش مدیرعامل خونه به خونه را در پی داشت و حاج قاسم  حسن زاده امیری در جواب وی گفت: فقط متاسفم که باشگاه مقدسی مانند فجر سپاسی که اسم شهید را با خود یدک می کشد مدیرعاملی چون جنابعالی دارد.

 

پس از این اتفاق، مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز توسط تعدادی از افراد داخل جایگاه ویژه به بیرون هدایت شد تا کار به جاهای باریک کشیده نشود ولی رسول فلاح در مصاحبه ای دروغین، سعی در فرافکنی و ایجاد جنجال نمود و با ادعائی کذب، مدعی شد برای عرض خسته نباشید به سمت مدیرعامل خونه به خونه رفته است و با برخورد فیزیکی حاج قاسم حسن زاده امیری مواجه شده است!!!!

 

براستی کجای فوتبال دنیا سراغ دارید مسئول تیم برنده برای عرض خسته نباشید به سمت مسئول تیم بازنده برود و با واکنش وی مواجه گردد؟ آیا مسئولان سایر تیم های برنده در بازی های خانگی خونه به خونه هم پس از پایان بازی به چنین مشکلاتی برخوردند؟! آیا بهتر نیست مدیرعامل فجرسپاسی برود در خصوص جملاتی که با مدیرعامل خونه به خونه مطرح کرد بیشتر فکر کند؟

نکته جالب اینجاست که وی در مصاحبه خود از دخالت مجتبی رمضانی، بازیکن تیم خونه به خونه سخن بر زبان آورده است! در صورتی که مجتبی رمضانی به هیچ عنوان در جایگاه ویژه حضور نداشت و در کنار حمید کاظمی و وفا هخامنش و سایر بازیکنان خونه به خونه از سکوی تماشاگران نظاره گر این دیدار بود.

باشگاه خونه به خونه در حیات چند ساله خود همیشه سعی کرده است فارغ از هر گونه زد و بند و بی اخلاقی، نتیجه بازی هایش در زمین فوتبال مشخص شود و متاسفانه این تیم بارها و بارها از اشتباهات داوری نهایت ضرر را متحمل شده است.

ولی فصل گذشته و پیش از دیدار برگشت دو تیم در بابل که تیم فجر سپاسی به امتیاز آن دیدار شدیدا نیازمند بود، مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی دوبار با مدیرعامل باشگاه خونه به خونه تماس می گیرد و پیشنهاداتی به حاج قاسم حسن زاده امیری می دهد که واکنش مدیرعامل باشگاه خونه به خونه را در پی داشت.

و اما همگان دیدند در طول آن بازی چه اتفاقاتی رخ داد و چطور سه پنالتی خونه به خونه نادیده گرفته شد و حتی پنالتی گرفته شده ی داور، توسط کمک داور وتو شد!

شاید اگر به دیدار هفته آخر این تیم در فصل گذشته توجه بیشتری شود بهتر می توان به عمق موضوع پی برد!!

مدیریت باشگاه خونه به خونه مازندران که از خانواده شهدا نیز می باشد، برای تیمی که نام شهید را با خود یدک می کشد و مسئولانش از نیروهای زحمتکش و دلسوز سپاه هستند، احترام زیادی قائل است ولی اعتقاد دارد افرادی مانند رسول فلاح نباید از اعتبار و عنوان خود در این باشگاه نظامی سوء استفاده کرده و با اعتبار این تیم خوب که الگوی تمام تیم های لیگ یکی است بازی کند.

باشگاه خونه به خونه مازندران منتظر شکایت مسئولان فجرسپاسی می ماند تا مدارک لازم در خصوص جملات امروز مدیرعامل این باشگاه در جایگاه ویژه و اتفاقات فصل گذشته را تقدیم مراجع قضائی کند.

این باشگاه امیدوار است روزی فرا رسد که فوتبال ایران فارغ از هر گونه پلشتی ها و بی اخلاقی ها در مسیر صحیح قرار گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9lmn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشتباهات پوربخش تمام شدنی نیست!! + عکس
گاف بزرگ برنامه تلویزیونی لیگ یک!

فوتبال حرفه ای شوخی بردار نیست!

ماجدی: فجر از تیم‌های صدرنشین هم قوی‌تر است
خونه به خونه با برنامه ریزی پیش می رود