تاریخ انتشار: 1396/04/18 22:44
کد خبر: 197291

عنایتی:‌امیدوارم دستم برای استقلال خوب باشد!

کاپیتان سابق استقلال گفت: من برای همه تیم‌ها قرعه برداشتم ولی امیدوارم دستم برای استقلال خوب باشد.
عنایتی:‌امیدوارم دستم برای استقلال خوب باشد!

 رضا عنایتی بعد از پایان مراسم قرعه‌کشی در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم امسال لیگی پربار کم‌حاشیه و کم‌آسیب دیده داشته باشیم و من برای همه آرزوی بهترین‌ها را دارم. امیدوارم لیگ امسال به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند.

وی در خصوص اینکه قرعه‌ استقلال را او برداشت، گفت: من برای همه قرعه‌ برداشتم ولی خدا کند دستم برای استقلال خوب باشد.

کاپیتان سابق استقلال در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد خریدهای این تیم چیست، گفت: استقلال تمام بازیکنانی که گرفته قابل احترام هستند و من امیدوارم این نفراتی که آمده‌اند همانی باشند که در تیم‌های خود بوده‌اند. من مقابل شجاعیان و بیت‌سعید بازی کرده‌ام و می‌دانم آنها کیفیت خوبی دارند. امیدوارم آنها در استقلال مثل سالیان قبل‌شان باشند.

عنایتی با اشاره به ناهماهنگی در مراسم امشب گفت: مراسم دیر برگزار شد ولی من از اول مراسم حضور داشتم. به نظرم فدراسیون باید یک نامه رسمی به باشگاه‌ها می‌زد و فکر می‌کنم قرعه‌کشی همه جای دنیا را شاهد هستیم. به نظرم باید به خودمان نمره ۴ یا ۵ بدهیم و ای کاش که همه مدیران در اینجا حضور داشتند. من اکبر میثاقیان را فقط دیدم که فکر می‌کنم او همه جا هست و من برای او و سیاه‌جامگان و تیم‌های شهرم آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امسال بازی خواهد کرد، گفت: این روزها می‌خواهم فقط استراحت کنم و خبری از بازی کردن نیست. بعد از ۲۰ سال فوتبال بازی کردند اجازه دهید کمی هم ما استراحت کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v87kn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرایط استقلال نگران کننده است!
عنایتی: