تاریخ انتشار: 1398/08/02 12:10
کد خبر: 83291

اولین چالش سرمربی نساجی بعد از قول بزرگ

سرمربی نساجی بعد از شکست سنگین تیمش برابر تراکتور روز جمعه باید تیمش را برای یک بازی سخت دیگر در اهواز به دیدار فولادخوزستان بفرستد.
 اولین چالش  سرمربی نساجی بعد از قول بزرگ

سوت پایان بازی نساجی برابر تراکتور که به صدا در آمد ورزشگاه وطنی شباهتی به دیگر ورزشگاه های ایرانی در چنین مواقعی نداشت. هواداران نساجی با وجود دریافت چهار گل تیمشان را تشویق می کردند و این همه را از جمله رضامهاجری بشدت احساساتی کرد. مهاجری در پایان آن بازی به هواداران نساجی قول داد که تیمش نتایج خوبی در لیگ برتر بگیرد. او در مصاحبه ای که دیروز داشت هم باخت به تراکتور را نقطه عطفی برای موفقیت های آینده تیمش قلمداد کرده بود.

البته که بعد از باخت به تراکتور یکی دو اتفاق خوب برای نساجی رخ داد. بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران اعلام کرد که مشکل صدور مجوز چهاربازیکن این تیم حل شده است.

عقد قرارداد با علیرضا حقیقی هم دیگر اتفاقی است که می تواند در آینده این تیم نقش مثبت ایفا کند. او دروازه بان باتجربه ای است و سابقه بازی در پرسپولیس و همچنین حضور در جام جهانی را با تیم ملی دارد ، حقیقی چند سالی هم در فوتبال اروپا بازی کرد و حالا شاید بتواند دروازه این تیم را استحکام بیشتری ببخشد.

با این وجود مهاجری باید روزجمعه به مصاف فولادی برود که تا به حال بردی برابر آن به دست نیاورده است. از لیگ پانزدهم تا امروز مهاجری هشت بازی برابر فولاد انجام داده که حاصل آن 3 تساوی و 5 شکست بوده است. در فصل گذشته و در حالی که بازی رفت دو تیم مساوی شده بود فولاد بازی برگشت را با نتیجه یک بر صفر برد. البته که باخت های مهاجری به فولاد همه با حداقل گل بود و هر 5 شکست با نتیجه یک بر صفر بوده است.

شواهد به نوعی نشان می دهد که فولاد همان چالش فردی یا به قول معروف گربه سیاه مهاجری است و جالب اینجا است که این مربی در برهه خاصی باید به مصاف تیمی برود که تا به حال نتوانسته آن را شکست بدهد.

او برای موفقیت در این بازی می تواند روی متعادل بودن شرایط بازی های رودروی نساجی برابر فولاد حساب کند. نساجی فصل گذشته با جوادنکونام در اهواز دو بر یک مغلوب فولاد شد اما در بازی برگشت با نتیجه دو بر صفر و با هدایت مجید جلالی به برتری رسید. جالب  است که جمعه نکونام روی نیمکت فولاد می نشیند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7x8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مخالفت نساج ها با استعفای مهاجری