تاریخ انتشار: 1396/01/16 17:04
کد خبر: 219188

4+6 گلزن در ترکیب استقلال و گسترش

حضور 10 گلزن در دیدار آبی های تهرانی و تبریزی احتمال پر گل شدن این بازی را افزایش داده است.
 4+6 گلزن در ترکیب استقلال و گسترش

استقلال تهران و گسترش فولاد روز پنجشنبه یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر را با انگیزه های مختلف در تبریز برگزار خواهند کرد. این دو تیم که در دیداری جذاب در دور رفت به نتیجه تساوی دو بر دو رسیدند.

در لیست بازیکنان حال حاضر استقلال برای دیدار  برابر گسترش فولاد امید ابراهیمی، محسن کریمی، مجید حسینی و علی قربانی پیش از این موفق به باز کردن دروازه گسترش فولاد شده اند. البته کاوه رضایی و وریا غفوری دیگر بازیکنان استقلال هستند که برابر گسترش فولاد موفق به گلزنی شدند اما به دلیل محرومیت و مصدومیت نمی توانند آبی ها را همراهی کنند. در میان بازیکنان استقلال علی قربانی با 3 گل برابر گسترش فولاد بهترین عملکرد را ثبت کرده است.

در میان بازیکنان حال حاضر گشترش فولاد نیز بازیکنان زیادی هستند که تجربه گلزنی برابر استقلال را در کارنامه خود دارند. محسین حسینی، لوسیانو پریرا، علیرضا نقی زاده، مصطفی اکرامی، محمد نصرتی و رضا خالقی فر پیش از این موفق به باز کردن دروازه استقلال شدند که در این میان خالقی فر بهترین عملکرد را با دو گل زده دارد. همچنین اوسانی دیگر بازیکن گسترش فولاد نیز تجربه زدن 4 گل به استقلال را در کارنامه خود دارد که البته هیچ کدام از این گلها در بازی های رسمی به ثمر نرسیده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvlal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


2 غایب استقلال مقابل گسترش تبریز