تاریخ انتشار: 1396/01/19 18:48
کد خبر: 218464

سعداوی : در اسرع وقت پاسخ اژدری زاده را می دهم/ناراحتی بختیار طبیعی بود

سرمربی تیم فولاد گفت: در اسرع وقت پاسخ مدیرعامل باشگاه را خواهم داد.
سعداوی : در اسرع وقت پاسخ اژدری زاده را می دهم/ناراحتی بختیار طبیعی بود

نعیم سعداوی درباره تساوی تیمش با سپاهان اظهار داشت: مقابل سپاهان توانستیم موقعیت های گلزنی زیادی را خلق کنیم. ما مقابل این تیم پرمهره انتحاری بازی کرده و فوتبال ناب خوزستان را به معرض نمایش گذاشتیم اما در روزی که دروازه بان این تیم فوق ستاره بود فقط یک موقعیت از فرصت هایمان تبدیل به گل شد. به هرحال برخی مواقع با درخشش یک دروازه بان معادلات فوتبال بهم می خورد. در مجموع باید بگویم مستحق برد مقابل این تیم بودیم، نه تساوی.

وی درباره اظهار نظرش پس از پایان بازی مبنی بر اینکه در مجموعه فولاد هم کسانی هستند که همدل نیستند بیان داشت: من فقط به صورت کلی می گویم که مجموعه هایی می توانند در فوتبال موفق باشند که در آنها اتحاد و همدلی وجود داشته و ید واحد باشند.

سرمربی تیم فولاد درباره مصاحبه اخیر مدیرعامل این باشگاه مبنی بر اینکه از او انتظار بیشتری داشته است خاطرنشان کرد: مطمئن باشید در اسرع وقت پاسخ مدیرعامل باشگاه را خواهم داد.

وی درباره اینکه بختیار رحمانی از تعویضش در بازی با سپاهان به شدت ناراحت شده بود تاکید کرد: یک بازیکن حرفه ای را به من معرفی کنید که وقتی در ترکیب قرار دارد و تعویض می شود از تعویض خود ناراحت نمی شود. اگر غیر از این باشد باید به  موضوع شک کرد. نه تنها بختیار بلکه هر بازیکن فوتبال که از تعویضش ناراحت نشود نشان دهنده آن است که آن بازیکن به آخر فوتبالش رسیده است بنابراین طبیعی بود بختیار از تعویض ناراحت شده باشد.

سعداوی در پایان گفت: من از بختیار مقابل سپاهان خیلی خوب بازی کرد و من از عملکرد او بسیار راضی بودم و مطمئن باشید تعویض او یک تعویض فنی بود چون تا به امروز ما در تیم مان هیچ تعویض غیرفنی نداشته ایم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvjyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعداوی: هیچ فرصتی به حریف ندادیم