تاریخ انتشار: 1396/02/31 22:29
کد خبر: 209364

گواردیولا: آگوئرو فصل بعد هم در منچسترسیتی خواهد بود

سرمربی منچسترسیتی اذعان کرده سرخیو آگوئرو فصل بعد هم در این تیم بازی خواهد کرد.
گواردیولا: آگوئرو فصل بعد هم در منچسترسیتی خواهد بود

پپ گواردیولا پس از پیروزی ۰-۵ منچسترسیتی مقابل واتفورد در هفته پایانی لیگ ضمن اینکه بار دیگر وعده داد تیمش در فصل بعد عملکرد بهتری داشته باشد اعلام کرد سرخیو آگوئرو در تابستان به تیم دیگری نخواهد پیوست.

گواردیولا پس از بازی به نقل از Sky Sports به خبرنگاران گفت:

    کمپانی و آگوئرو بازیکن منچسترسیتی هستند و فصل بعد هم برای این تیم بازی خواهند کرد. ما فصل را با ۱۵ امتیاز اختلف نسبت به چلسی تمام کردیم بنابراین باید بهتر شویم و آگوئرو در این کار به ما کمک خواهد کرد. باید موقعیت های گلزنی بیشتری برای او خلق کنیم. او کارش را به خوبی انجام داده است.

    از اینکه کمپانی در هشت بازی اخیر توانسته بازی کند خوشحال هستیم. کمپانی در قهرمانی های سیتی در لیگ برتر نقش بزرگی ایفا کرده است. پیگرینی در دو فصل آخر حضورش در سیتی غیبت کمپانی را احساس کرد. او بازیکن استثنایی است.

    فشار زیادی روی ما برای کسب سهمیه بود. به چلسی و تاتنهام تبریک می گوییم. از اینکه سوم شدیم خوشحال هستیم. آرسنال فصل بعد در لیگ قهرمانان نیست و این پیچیدگی شرایط لیگ را نشان می دهد. ما کارهای خوبی در طول فصل انجام دادیم اما شما براساس نتایج قضاوت می شوید. فاصله با صدر خیلی زیاد است. باید فاصله با صدر و همچنین تیم های بزرگ اروپا را کاهش دهیم. حالا لیگ برتر را بهتر می شناسم. متاسفم که نتوانستیم تا آخر برای قهرمانی بجنگیم. یکی یا دو تیم از ما بهتر بودند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvbea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آگوئرو: ممنوعیت اینترنت را باور نمی کردم