تاریخ انتشار: 1397/05/02 11:19
کد خبر: 137440

سروش میتواند فولاد را به سرمنزل مقصود برساند

سروش آن قدر توانایی دارد که حضورش حتی برای یک نیم فصل نیز موثر باشد.
سروش میتواند فولاد را به سرمنزل مقصود برساند

رفیعی سرانجام تصمیم گرفت دوران محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس را در فولاد خوزستان سپری کند. او پیش تر 4 فصل برای این تیم بازی کرده و به نوعی با همین فولاد به لیگ ایران معرفی شده بود.

 

او در این مدت فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرد اما در اغلب اوقات رابطه ای صمیمانه با هواداران و مسئولان فولاد داشت. با این وجود آن ها در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم، دوران پرتنشی را سپری کردند. جایی که فولادی ها اعتقاد داشتند رفیعی پس از سربازی باید به اهواز بازگردد اما سروش پرسپولیس را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد. فولاد  و سروش خیلی زود در دومین هفته در اهواز به هم رسیدند؛ خوزستانی ها این بار استقبالی بسیار سرد و کم روح از هافبک سابقشان داشتند و با بی اعتنایی خاصی مراسم ابتدای مسابقه را سپری کردند. شماره 7 پرسپولیس نیز با یک پاس گل، پاسخ باشگاه سابقش را داد.

 

 

اما حالا اوضاع متفاوت است. رفیعی برای یک نیم فصل راهی فولاد شده و امیدوار است روزهای خوب گذشته را تکرار کند. روزهایی که پایانش قهرمانی در لیگ سیزدهم بود.

 

سروش اگرچه خرید 6 ماهه برای فولاد محسوب می شود اما با این وجود می تواند مهره ای کارآمد در نیم فصل اول برای این تیم باشد. فولادی ها توانستند یک ستاره را از 14 تیم لیگ برتری دیگر بگیرند و نباید فراموش کنند که سروش، خرید لیگ برتری نیز برایشان محسوب نمی شود.

 

آن ها می توانند با عملکرد خوب در نیم فصل نخست راهشان برای موفقیت در لیگ هجدهم را پیدا کنند و در پایان فصل رتبه ای بهتر از رتبه لیگ هفدهم را به ارمغان بیاورند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppxko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکرات نهایی رفیعی با اهوازی ها