تاریخ انتشار: 1395/12/17 12:52
کد خبر: 224688

ایرانجوان؛ تیم بی‌ادعا با ستاره‌های گران

یکی از تیم های خوب رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور ایرانجوان بوشهر است. تیمی که به بازیکنانش هیچ نمی دهد اما باز هم باعث دلخوشی اهالی فوتبال در بوشهر است و هر فصل دو سه بازیکن خوب به فوتبال ایران معرفی می کند.
ایرانجوان؛ تیم بی‌ادعا با ستاره‌های گران

به گزارش فرتاک ورزشی، ایرانجوان در دو سه فصل اخیر معرف مهدی طارمی، عزت الله پورقاز، دانیال ماهینی، سلمان بحرانی و... به تیم های لیگ برتری بوده و این فصل هم در مسیر ستاره سازی گام برمی دارد. ستاره این فصل ایرانجوان بوشهر کسی نیست جزء مهدی قا ئدی کوچک که دیروز و در بازی استقلال اهواز دو گل به ثمر رساند و شمار گل های خود را به عدد 20 رساند. بازیکنی که در اردوهای اخیر تیم ملی جوانان حاضر بوده و به نظر می رسد در نهایت تجربه بازی در جام جهانی زیر 20 سال در کره جنوبی را به دست خواهد آورد. 

حیف از ایرانجوان که همه چیز دارد. از مربی جوان و بادانشی چون سعید مفتخر. از ستاره های جوان چون مهدی قائدی. از تماشاگر که هیچ وقت این تیم را تنها نمی گذارند. درد این تیم بی پولی است . بازیکنانش همیشه دغدغه روزمره دارند و طبیعی است وقتی به زمین می روند تمرکز لازم را نداشته باشند. با این حال ایرانجوان گاها نتایجی می گیرد که شایسته تحسین است. این تیم دیروز 5 گل به استقلال اهواز زد در حالی که در هفته های اخیر دیدیم برخی از مدعیان در شکست استقلال اهواز ناکام ماندند.

پیروزی در خانه تیم خونه به خونه هم نشان داد ایرانجوان در این فصل از بازی ها هم تحت هدایت سعید مفتخر می توانست حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد اما همان طور که اشاره شد در فوتبال حرفه ای بی پولی مانع بزرگی برای رسیدن به موفقیت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4poy9r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سقوط استقلال اهواز به لیگ دو؛ گلباران ایرانجوان با درخشش قائدی
هفته بیست و هفتم لیگ یک؛

پیشنهاد رسمی لیگ پرتغال و آلبانی برای دروازه‌بان ایرانجوان
اختصاصی| لژیونر جدید فوتبال کشور از لیگ یک می‌آید؛

ابراهیم‌پور مرد محبوب سکوهای هفت تیر بابل
اختصاصی| بازیکنی که در تشویق شد اما به چشم مسئولین نیامد؛