تاریخ انتشار: 1395/11/02 18:30
کد خبر: 234488

چرا پرسپولیس آنقدر زیبا فوتبال بازی میکند؟

بازی هجومی، هماهنگ و زیبای پرسپولیس ثابت کرد اصرار برانکو به حضور بازیکنانش در تمرینات بی دلیل نبود. این همان پرسپولیس دوستداشتنی است که در حال حاضر بهترین فوتبال را در لیگ برتر ارائه می دهد.

بازی تیم پرسپولیس در هفته های اخیر درست شبیه همان تیمی است که طرفداران قدیمی این تیم از آن سراغ داشته و به عشق تماشای آن بازی ها به استادیوم می روند. پرسپولیس در مصاف با فولاد چه در دفاع و چه در حمله تیم برتر میدان بود و نتیجه بازی کاملا این موضوع را اثبات می کند.اگر فولاد خوش شانس نبود باید با نتیجه ای سنگین تر شکست می خورد. این همان پرسپولیس دوستداشتنی است که در حال حاضر بهترین فوتبال را در جمع تیم های لیگ برتری ارائه می دهد.

خرید سامان نریمان جهان و سروش رفیعی باعث شده تا وضعیت تهاجمی تیم به مرز ایده آل رسیده و پرسپولیس در منطقه یک سوم جلویی هیچ مشکلی از نظر بازیکن نداشته باشد. با این همه هنوز تیم نیاز دارد تا یک مدافع میانی ششدانگ که البته در حال حاضر هم در لیگ مان کم است جذب کند تا سیدجلال دیگر تنها نباشد. در این صورت انصاری به چپ می رود و سرجای خود بازی می کند و تیم در دفاع تکمیل خواهد شد. در خط هافبک هم یک هافبک دفاعی نیاز دارد تا جای خالی نوراللهی را پر کند. اگر کامیابی نیا محروم شود تیم دچار مشکل خواهد شد. اما در دروازه و حمله مشکلی از این نظر نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4poq9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفاوت ترکیب ثابت پرسپولیس با استقلال

کار سخت پروفسور برای چینش بازیکنانش