تاریخ انتشار: 1396/05/07 16:59
پاسخ شدیدالحن باشگاه استقلال به مهدی طارمی
کد خبر: 192564

آقای طارمی قرارداد یک میلیارد و 600 میلیونی نداریم!

مهدی طارمی ستاره خط حمله پرسپولیس بعد از بازی با فولاد، در حالی که به مسئولان باشگاه حمله کرد، اشاره‌ای هم به قراردادهای باشگاه استقلال کرد. حرف‌های او به نوعی افشاگرانه بود و صحه روی شایعاتی گذاشت که گهگاه از قراردادهای یک میلیارد و 600 میلیونی استقلال با بازیکنانش خبر می‌دهد. طارمی گفت: «چطور بازیکنان استقلال یک میلیارد و 600 میلیون تومان قرارداد می‌بندند؟ اما ما باید 950 میلیون تومان قرارداد ببندیم؟ صددرصد پول قراردادهای ما پرداخت شده اما 50، ‌60 درصد آپشن‌ها جزو قرارداد نیست؟»
آقای طارمی  قرارداد یک میلیارد و 600 میلیونی نداریم!

حرف طارمی مشخص بود. او می‌گفت چرا باشگاه پرسپولیس مثل استقلال یک میلیارد و 600 میلیون نمی‌بندد تا آنها دیگر دردسری برای گرفتن آپشن‌ها نداشته باشند! از همان ابتدا معلوم بود این حرف‌های طارمی به مذاق آبی‌ها خوش نمی‌آید. اولین بار ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه درباره قرارداد بازیکنان استقلال اظهار نظر  کرد که این مسئله با واکنش پندار توفیقی روبه‌رو شد. دبیر هیأت‌مدیره استقلال هم در واکنش به حرف‌های او گفت پرسپولیسی‌ها نباید درباره قرارداد بازیکنان آنها اظهار نظر کنند. این بار هم به نظر می‌رسید که آبی‌ها بخواهند واکنش نشان دهند. پندار توفیقی دبیر هیأت‌مدیره استقلال در واکنش به حرف‌های طارمی می‌گوید: «قرارداد یک میلیارد و 600 میلیون تومانی در استقلال نداریم. قراردادهای ما هم اتفاقاً آپشن‌دار است و این‌طوری‌ها نیست.»

یکی دیگر از مسئولان استقلال که نخواست نامش فاش شود، در این باره به خبرورزشی گفت: «به نظر شما من به عنوان یک مقام مسئول در استقلال باید درباره طارمی حرف بزنم؟ تیم در آبادان است و همه تمرکزها روی بازی. من خواهش می‌کنم رسانه‌ها هم زیاد به این مسائل نپردازند و برایمان مهم نیست بازیکن پرسپولیس چه چیزی گفته است.»

ظاهراً کنایه مهدی طارمی از گفتن این جملات کلاً به قرارداد کاوه رضایی در سال گذشته است. استقلالی‌ها رقم دقیق قرارداد این بازیکن را اعلام نکردند ولی با ادعاهایی که در ادامه از سوی کاوه و مدیر برنامه‌هایش مطرح شد، همه فهمیدند که قرارداد او سال گذشته یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است. طارمی هم در واقع با توجه به اینکه می‌دانسته کاوه چنین پولی از استقلال گرفته، چنین ادعایی کرده است. امسال هم البته چنین رقم‌هایی در استقلال دوباره مطرح شده و طارمی هم قطعاً شایعاتی شنیده که چنین اظهار نظری کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnxwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیه سرمربی سابق پرسپولیس به باشگاه درباره طارمی