تاریخ انتشار: 1396/03/24 20:04
کد خبر: 203616

سرمربی استقلالی و جنگ با تیم محبوبش استقلال

امیرقلعه نویی شاید مخالفان زیادی در فوتبال ایران داشته باشد اما قبول کنیم مرام هایی دارد که شاید منحصر بفرد باشد.
سرمربی استقلالی و جنگ با تیم محبوبش استقلال

امیر قلعه‌نویی اعلام کرده که به دلیل محرومیت باشگاه تراکتورسازی از جذب بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات و به احترام مردم تبریز، از باشگاه تراکتورسازی هیچ بازیکنی را جذب نخواهد کرد. منظور قلعه‌نویی، سینا عشوری است که این روزها شایعه بازگشتش به ذوب‌‎آهن شنیده می‌شود.

 البته قطعا چند بازیکن دیگر تراکتورسازی هم هستند که در صورت پیشنهاد ذوب‌‎آهن و قلعه‌نویی آماده ترک تراکتورسازی خواهند بود. در واقع تراکتورسازی اگر مشکل جذب بازیکن نداشت، قلعه‌نویی به راحتی چند بازیکن این تیم را به خدمت می‌گرفت اما محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات باعث شد تا ژنرال از جذب بازیکنان این تیم چشم‌پوشی کند.

با این اوصاف باید منتظر باشیم تا قلعه‌نویی به دنبال جذب بازیکنان دیگری از سایر تیم‌ها باشد و با توجه به اخبار و شایعات، به نظر می‌رسد چند بازیکن استقلال هدف اصلی قلعه‌نویی باشند. در همین یکی دو روز اخیر صحبت از پیشنهاد ذوب‌آهن به کاوه رضایی، امید ابراهیمی، سیدمجید حسینی و هرایر مکویان است و گفته می‌شود احتمال پیوستن یکی دو نفر از این جمع به ذوب‌آهن زیاد است.

حالا استقلال و منصوریان به شدت نگران جدایی چند بازیکن خود هستند.به طور مثال مرتضی تبریزی هم که به گفته سعید آذری پیشنهاد نزدیک به 2 میلیاردی استقلال را در جیب داشت، در ذوب‌آهن مانده و پیشنهادهای این باشگاه به بازیکنان موردنظرش آنقدر وسوسه کننده باشد که مثل تبریزی پیشنهادهای استقلال را نادیده بگیرند. ضمن اینکه کار کردن با امیر قلعه‌نویی هم هنوز برای بازیکنان جذاب است و ممکن است این چند استقلالی با آغوش باز از کار کردن با ژنرال استقبال کنند و از استقلال جدا شوند. قلعه‌نویی حالا تبدیل به بزرگ‌ترین تهدید و خطر برای استقلال و منصوریان شده و جنگ با آنها را از همین فصل نقل و انتقالات آغاز کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkgar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر فوتبال