تاریخ انتشار: 1395/09/15 16:01
کد خبر: 244964

تمرینات جدی پرسپولیس برای مصاف با پدیده

برانکو ایوانکوویچ با توجه به تعویق 24 ساعته دیدار برابر پدیده به شاگردانش یک روز مرخصی داد
تمرینات جدی پرسپولیس برای مصاف با پدیده

به گزارش فرتاک ورزشی،پرسپولیس بعد از پیروزی برابر ماشین سازی و کسب صدرنشینی لیگ برتر خود را مهیای دیدار این هفته برابر پدیده مشهد می کند. این تیم تمرینات آماده سازی اش را از امروز در استادیوم شهید کاظمی از سر گرفت.

 

بازیکنان پیش از آغاز تمرین، جلسه ای فنی از سوی برانکو ایوانکوویچ حول دیدار ماشین سازی و نقاط ضعف و قدرت بازیکنان برگزار کردند و در ادامه راهی سالن بدنسازی شدند تا برای تمرین مهیا شوند. 

 

این تمرین در حالی انجام شد که همه بازیکنان حاضر بودند و برنامه‌های تمرینی را دنبال می‌کردند. سرخپوشان پس از تمرین در سالن، از ساعت 12:15 به زمین چمن رفتند تا به کار زیر نظر مارکو استیلینوویچ بپردازند. دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر ایگور تمرین کردند. علیرضا بیرانوند که پیش از شروع تمرین فیزیوتراپی را زیر نظر کادر پزشکی انجام داده بود، نیز تمرینات ویژه خود را با توجه به توصیه‌های پانادیچ دنبال می‌کرد.

 

در ادامه، سرخپوشان به فوتبال درون تیمی پرداختند که مثل همیشه با نشاط و کرکری‌های خاص بازیکنان در کنار توصیه‌های کادر فنی به ویژه برانکو ایوانکوویچ همراه بود.

 

البته تمرین در کنار شور و نشاط، جدیت خاصی هم داشت. در جریان همین فوتبال درون تیمی، آسیب‌دیدگی کوتاهی هم برای فرشاد احمدزاده پیش آمد که این بازیکن بعد از کارهای پزشکی به تمرینات بازگشت. 

 

بازیکنان در مرحله بعدی، دویدن‌های سرعتی را زیر نظر مربی بدنساز دنبال کردند. پس از آن تمرینات تاکتیکی آغاز شد. بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. مدافعان به اجرای فرامین ایوانکوویچ پرداختند و سایر بازیکنان هم دوهای هفت دقیقه‌ای را با برنامه مارکو دنبال کردند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pggyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




برنامه تمرین روز های آتی پرسپولیس مشخص شد