تاریخ انتشار: 1395/09/28 13:10
کد خبر: 242216

برنامه 90 دیگر بد یمن نیست!

اعتقادی خرافی در بین فوتبالی ها وجود دارد. آن ها معتقدند برنامه 90 برای ستارگان فوتبال بد یُمن است به گونه ای که آن ها پس از حضور در این برنامه یا مصدوم می شوند و یا از روزهای اوج خود فاصله می گیرند.
برنامه 90 دیگر بد یمن نیست!

شکست مقابل سپاهان، اتفاق تلخی برای تراکتورسازی بود اما محمد ایرانپوریان، در این بازی پاس تک گل تیمش را داد و به صدرجدول بیشترین پاس گل لیگ نزدیک‌تر شد. ایرانپوریان که دوشنبه هفته قبل مهمان نود بود، بلافاصله در اولین بازی بعد از شرکت در این برنامه پاس گل حاتمی را داد و در زمین درخشید.

مدت انتظار ایرانپوریان برای اولین پاس گل بعد از شرکت در برنامه نود، فقط 70 دقیقه بود. قبل از ایرانپوریان هم ساسان انصاری در برنامه نود شرکت کرد و در دو بازی بعدی فولاد، سه گل زد. او هفته قبل با یک گل فولاد را مقابل استقلال خوزستان برنده کرد و این هفته دو بار، توانست دروازه صنعت نفت را باز کند و با رکوردشکنی در صدرجدول گلزنان لیگ برتر باقی بماند.

به نظر می‌رسد فعلا، سناریوی افت بازیکنان و مربیان حاضر در نود برعکس شده است. حتی خداداد عزیزی، مهمان برنامه هشت آذر نود هم بعد از این برنامه اولین بردش با سیاه جامگان را کسب کرد و تیمش از منطقه سقوط خارج شد. این هفته به مناسبت شب یلدا، شهاب حسینی مهمان نود خواهد بود و یک جایزه بزرگ از گلدن گلوب در هفته‌های آینده، می‌تواند نحسی سنتی نود را در فصل جدید به خوش یمنی تبدیل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgaad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلیپ جذاب از محمد ایرانپوریان + فیلم