تاریخ انتشار: 1395/09/05 00:20
در مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال در گروه سوم؛
کد خبر: 247164

صعود مانیزان با شکست شهرداری گرگان/ شاگردان مردانی انتقام بازی رفت را گرفتند

در سومین روز از بازی های گروه 3 لیگ دسته دو بسکتبال کشور که به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری می باشد، مانیزان کرمانشاه موفق شد شهرداری گرگان را شکست دهد.
صعود مانیزان با شکست شهرداری گرگان/ شاگردان مردانی انتقام بازی رفت را گرفتند

به گزارش فرتاک ورزشی، مسابقات لیگ دسته دو بسکتبال کشور در گروه سوم که با حضور چهار تیم در حال برگزاری می باشد، امروز حساس ترین بازی خود را برگزار نمود و مانیزان کرمانشاه و شهرداری گرگان در جدالی نزدیک و پایاپای به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان شاپور مردانی با پیروزی در این میدان سخت، انتقام شکست در مرحله رفت را گرفتند.

مانیزان در حالی به مصاف شهرداری گرگان رفت که در بازی اول خود نیز توانسته بود از سد آریاک تهران عبور نماید و با روحیه بهتری به مصاف حریف قدرتمندخود رفت تا با پیروزی ، صعود خود را به مرحله بعدی مسابقات مسجل نماید که در نهایت نیز توانست با حساب 64- 59 پیروز میدان باشد.

شاگردان شاپور مردانی در حالی این بازی را بردند که در سه کوارتر اول از حریف خود عقب مانده بودند اما در کوارتر چهارم و نهایی این بازی با تغییر تاکتیکی که از سوی سرمربی مانیزان داده شد، شکست را با پیروزی عوض کردند تا با خیالی آسوده به ادامه مسابقات بپردازند.

 مانیزان با این پیروزی با دو برد بدون باخت در صدر مرحله برگشت قرار دارد و فردا جمعه در سومین و آخرین بازی خود در این گروه به مصاف علم و فرهنگ تهران می رود.

لازم به ذکر است  قضاوت این بازی حساس بر عهده علی نوروزیان بود .

 خبرنگار: فرنوش معادی

 

..

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pg79a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شاپور مردانی: در سخت ترین گروه لیگ دسته دوم بسکتبال قرار داریم/ همه مدعی صعود هستند
مانیزان کرمانشاه از سد آیداک تهران عبور کرد؛

متشکریم آقای وزیر؛ وزارت ورزش توبیخ بسکتبالیست های زن را وتو کرد
بدنبال انتشار نامه گلایه آمیز بسکتبالیست ها در فرتاک ورزشی؛